jeg har aldri vært så ukomfortabel som det jeg var i dag! den siste uken har vært ganske depresiv og jeg endte opp med å selvskade. i dag fikk jeg melding av psykologen min, hvor hun lurte på om vi kunne snakke sammen på onsdag. jeg sa nei det passer ikke fordi jeg skal hjem til foreldrene mine etter skolen. da lurte hun på om det passet i skoletiden. jeg sa igjen nei, fordi jeg har så mye fravær. da fikk jeg beskjed om at hun snakket med kontaktlæreren min og at hun hadde sagt at det gikk helt fint. nb. på fredagen som var la læreren min merke til selvskadingen min og snakket med meg om det. jeg sa det gikk greit nå og at hun ikke trengte å bekymre seg. rett etter at jeg hadde fått den meldingen fra psykologen min tok læreren meg ut og sa at det gikk greit at jeg dro til psykologen min i timen og at jeg ikke fikk fravær. jeg mistenker at læreren min har sagt til psykologen min (uten min tillatelse) at jeg har selvskadet. dette gjorde meg da kjempestressa og ukomfortabel. jeg har egt bare lyst til å grave meg ned i et hull å råttne. hva burde jeg gjøre? har snakket med bestevenninna mi og hun sa at vis læreren min brøt tausetsplikten sin og sa at jeg hadde selvskadet, burde jeg gå til rektor å klage siden jeg er over 16, men jeg vil ikke lage en så stor ting av det bare fordi hodet og følelsene mine sier at det er en stor ting. hjelp meg..
Hei Monique,
Jeg er en person som har blitt mobbet helt ut av skolen. mot slutten var det bare utfrysning. Noe som skjer ofte nå. Med en gang du er ferdig med skolen er det ditt liv! de har ingen påvirkning på det. Bor du i oslo så flytt til andre siden. Velg et fag du liker og slikk innom Student huset!
Mvh, Martin
Om Selvskading.. Jeg har testet det kun fordi jeg ville se hva som skjedde! +/-.. jeg er en veldig oppegående person som lenge har prøvd å bli dummere. Selvskading kan skje på mange lvlr.. Du har det verre en det jeg hadde på skolen fordi mobiler. Jeg kan sende deg til gutta mine i HA som hater mobbere, men det er opp til deg! du kan google dem..