Føler det tar evigheter før jeg for innkalling til dps, de har sagt at jeg har rett på hjelp innen 31. juli. Men er redd for å skade meg alvorlig for da. Legekontoret sier at jeg kan bestille time for å få oppdatert helsetilstanden min, men har ikke råd til det. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har medt lyst til å bare gi opp. Har kuttet opp begge armene og foreldra mine klager over at det er for varmt for å gå med hettejakke og at jeg svetter ut klærne ogsv. Men kan ikke akkurat gå i t skjorte. Håper bare jeg får time før noe skjer, som feks at foreldrene mine finner ut av det, for da vet jeg ikke hvordan jeg kommer til å reagere. Frykter at jeg kan bli voldelig om det skjer, men har ikke lyst til å gjøre foreldra mine noe vondt.
Hvor gammel er du?
Ble 20 år i april
Kommunen du bor i skal ha en gratis tjeneste for psykisk helse og rus. Det er riktignok ikke behandling, men ta kontakt med de, og hør om du kan få noen samtaler med de. De har ofte også drop in timer om du føler at du trenger det. Siden du er voksen, så har de også taushetsplikt slik at de ikke vil fortelle foreldrene dine om hva dere snakker om.
legen min sendte henvisning tirsdag 30april og torsdag 2 mai fikk jeg tlf og fikk time 6mai vært der 2 ganger på utredning og skal tilbake på fredag så for meg gikk det fort men jeg var helt ærlig med legen og sa jeg har alt av planer klare og ikke redd for og dø, men nå må noe skje for jeg lovet noen venner jeg skal prøve. så for meg gikk det fort men vet flere sitter flere måndter og venter på time.