Halla, mann 26. Gamle radioklokka mi klarte ikke å vekke meg når jeg skulle ha time hos dps, jeg forsov meg og ringte for å si ifra, men fikk beskjed om at jeg dummet meg ut og må finne hjelp et annet sted. Men det tok meg 12 år med desperat leting etter hjelp bare for å komme inn på dps, jeg tror ikke jeg orker å begynne på nytt. Jeg er faktisk ikke lei meg eller deprimert, livet føles bare fullstendig trivielt og det har ingen betydning for min del om det slutter eller fortsetter. Sendt vekk av dps
Jeg glemte en time hos dps en gang, da var helvete i gang og de kjørte livet mitt i grus isteden.
Du er ikke alene
Javel? Hva gjorde de?
Vel, de snudde om totalt og jeg ble behandlet som en kriminell. Måtte møte hos legen 1-2 ganger i uka i 8 mnd, blod og urinprøve. Barnevernet ble dratt inn av dem, og vips var skole, familie og barna mine inndratt i noe som eskalerte totalt.
Kort fortalt.
Et år senere, ble livet som normalt men samme problemene for min del. Og nå 6 år senere har jeg fått ptsd. Så jeg føler
Hvilken lovhjemmel hadde de for dette?
Det vet jeg ikke. Har ting på stell, og orden. Men de kjørte over, og takk pris for barnemor som støttet igjennom.
Så vet ikke, har vel bare hatt uflaks
Men dps er jo et sted som jeg har hørt er bra, skal ikke svartmale dem. Jeg tror det er mange som har godt av det. Jeg rota det bare til