Selvmordstanker igjen

Hei.
Jeg forsøkte å chatte med chat funksjonen her men ble kastet ut etter 5 sekunder så det var håpløst.
Fikk opp en lang melding der det sto «ser ut som du har mye på hjertet vi anbefaler at du kontakter…» så rakk jeg ikke å lese mer før det ble avsluttet så prøver å skrive her

Jeg har fått selvmordstanker igjen og vet ikke hva jeg skal gjøre.
Jeg ble kastet ut av DPS tidligere i vår fordi de ikke kunne hjelpe meg mer, har vært i systemet siden jeg var 15 og er nå 27.

Det er umulig å få hjelp og jeg har det så vondt.
Jeg tenker at det er en lettelse for både meg og familien for de slipper å konstant bekymre seg for meg og jeg slipper å ha det så vondt med meg selv.
Skulle ønske jeg kunne flykte fra meg selv men jeg er fanget, alle rundt meg er så heldig som kan gå fra meg når de ønsker det men det kan ikke jeg.

Alle gangene jeg har fått «hjelp» så har det vært når jeg har forsøkt å ta livet mitt for da er det plutselig alvorlig nok.

Du skulle jo absolutt ha sluppet å komme så langt ned før du får hjelp. Kanskje det hadde gjort det bedre for deg? Bare det, å få hjelp mye tidligere enn du får/har fått.

Skjønner at du føler på at du er fanget inni deg selv, med deg selv liksom. Det høres ikke noe godt ut.

Synes du at du har fått noe hjelp fra DPS? Noe som har fungert for deg? Høres grusomt ut å bli kastet ut når du har det så vondt som du har det.
Noe spesielt som utløser selvmordstankene dine?

Føler egentlig ikke at jeg fikk hjelp av dps fordi jeg var kasteball mellom forskjellige psykologer og psykiatere, fikk aldri «landet» med en psykolog før jeg måtte begynne på nytt hos en annen…

Skulle ønske de leste journaler før de får en ny pasient, så hadde jeg sluppet å starte helt fra begynnelsen hver gang

Selvmordstankene bare kommer når de vil, jeg er så sliten bare

Dette er jo veldig slitsomt. Å bytte psykolog/behandler slik du skriver. Da får en jo egentlig ikke noe skikkelig hjelp når en bestandig må begynne på nytt og fortelle historien sin på nytt og på nytt.
DPS har ikke gjort jobben sin. Du har jo i praksis ikke fått noe behandling, så de kan ikke si at de ikke kan hjelp deg når de ikke har prøvd engang.
Skjønner at du er sliten. Du har kjempet lenge.

Dette er helsenorge i et nøtteskall. Har selv blitt demoted fra psykolog this psykisk sykepleier