Har i det siste fallt tilbake til ett parr år hvor jeg hadde det veldigt dårligt. Hvor jeg kuttet meg sjøl og var på legevakten. Kom meg litt etter det men aldri helt, hadde alltid den tanken om hvordan jeg var og hadde det. Jeg kom meg aldri ute av den “deppresive boblen” og har ALDRI klart og nakke med noen om dette. Jeg har selv en partner hvor jeg først nå har sakt noe om denne “deppresjonen” som har vart noe som føles som flere år. Den episoden da jeg var på legevakten var tilbake i 2020 og jeg klarer ikke å si ifra til min egen lege om dette.
Det eneste jeg har i mitt liv per.nå er min partner, jeg har lite venner og er for det meste for meg sjøl. Jeg jobber, drar hjem å lager mat, sitter for meg sjøl/ser tv/spiller. Repeat
Har selfølgelig familie, men jeg har 0 sjans å snakke med di om dette, jeg klarer ikke å prate om dette med mennesker jeg skjenner. Det er som sakt først nå jeg har sakt noe ordentwlig om dette til min partner, og det var IKKE lett…
Jeg vet heller ikke hvor jeg bare kan spørre om hjelp. JEG TRENGER HJELP, men vet ikke hvordan. Jeg er så lei av den følelsen og tankene jeg sitter med.
Jeg sliter så intenst mye med notivasjon på jobben min, men jeg må jo jobbe, jeg har tross alt ett hus å betale.
Tankene mine leker sitt eget liv og jeg tenker ikke noe serligt over di før jeg reflekterer på meg sjøl.
Jeg kan spise middag hos min svigersøster og tenke at jeg skal gå på badet med en kniv, og dette skjer bare. Samme som om at noen hadde håppet fra en bru dær jeg bor, akkurat i det fikk jeg en egen tanke om den utveien, men angret i det jeg tenkte på dette, følte skam. Vet ikke helt hva som er galt med mitt hode, men jeg har det ikke bra. Sitter med dette inni meg sjøl for det meste siden jeg som sakt inke klarer å prate med mennesker jeg skjenner, kanskje ikke engang min egen lege. Det føles så rart ut.
Alle som skjenner meg ser på meg som den glade/optimistiske og fine gutten. Men ingen vet di kampene jeg har inni meg sjøl.
Dette er kanskje en veldig rotete tekst, beklager. Men jeg bare måtte dele noe om mitt liv, og håper noen leser det.