Takler ikke

Nå har jeg sitti i 3 timer å prøvd å skrive, men vet ikke hva jeg skal skrive engang eller hva som kan hjelpe. Jeg føler meg bare så innmari alene og vil bare ta livet mitt nå. Blir alene i 5 dager og jeg takler det bare ikke. Jeg er så nede og vet ikke hvordan jeg skal håndtere noe som helst nå. Vanskelig å bare skrive her også, men jeg tar sjansen nå selvom jeg ikke skjønner hva det kan hjelpe :/ Vil ikke være til bry for andre heller.

er akuratt der du er og jeg har detsværre ikke svar værken til deg eller meg selv.

Det er tøft og jævlig å ha det sånn :/

ja det kan jeg skrive under på nå har jeg hatt det slikk i over 1 år og om det fortsetter så blir jeg borte i løpe av sommeren, men nå har ei veninne trygla om att jeg skal kontakte noen så jeg sa jeg skal prøve. jeg er ikke redd for og dør eller noe slikk men vil bare gjøre færdig det jeg har startet på først. jeg var finniut hvor og hvordan om det ikke blir bedre snart. for jeg har vært deprimert i 20 år men site 2 åra har det blitt værre.

men som jeg har sakt jeg vil ikke dette på min værste fiende engang det er ikke noe lett og kontrolere. siden september i fjor har ikke jeg snakke med en sjel utenfor jobb helt til sist helg. bare send en melding om du vil snakke. jeg er nå her.

Snakker gjerne mer med deg.

sende deg en p,

Har sendt deg en direkte melding.

Føler med deg 😌 har hatt det sånn i mange år selv… Brukte lang tid på å skrive her, men føltes ut som eneste utvei. Er en fin måte å føle seg som et fellesskap. Bare vit at du ikke er alene.

En ting som hjalp meg som høres litt snodig ut…
Ikke gidd å ta selvmord. Du har jo bare dette ene livet før alt er over for godt. Kan jo like så godt leve det ut før en gir seg? Nå til dags glemmer folk å faktisk leve, de bare gjør som de blir fortalt.

Gi faen i det. Gjør akuratt det DU vil, så lenge det ikke skader andre. Finn på noe kjekt, nyt livet mens det varer, for det er ikke alltids lenge.

Hver gang jeg får lyst å ta selvmord tenker jeg “Neh, gidder ikke. Kan lkke så godt leve ut det ene livet jeg har og se hva spennende som skjer”

Snakk med folk her, mange vil hjelpe. :)
Og btw, du er ikke til bry, herregud det er jo derfor vi er her XD
Det eneste du har gjort er å hjelpe forumet og andre i din situasjon, og forhåpentligvis deg selv. :)

Den var fin. ❤️

Det her hjalp ekstremt mye å lese! Takk! ❤️

Kjekt å høre. Er her ikke så ofte men bare å sende en melding om du trenger å prate. Mange her som bare vil deg godt ;)