Strikking og tedrikking

Nytt forum? Spennende! 😁

Tenke seg at jeg fikk æren av å være den første som deler en god opplevelse med dere ☺️

I dag gikk alt som smurt. Sjeldent jeg har slike gode dager, men når det først skjer så føles det så godt. Hadde nok godt av selvpleie i går kveld og ikke minst god søvn da natten kom.

Selvpleie er undervurdert og jeg glemmer det så lett i de tyngste periodene. Da er det så godt med noen som kan minne meg på effekten av dette.
Det som hjalp meg igjennom gårsdagen var rett og slett å bruke litt energi på å ta opp et gammelt prosjekt.

Strikking og tedrikking ☕️🥢

I dag våknet jeg til en nydelig ferdigstrikket genser som jeg gledelig lar omfavne meg i disse kalde septemberdagene.

Selvfølelsen er god i dag og tilbakemeldingen på verket mitt har vært fenomenal 🩵 dette er jo noe jeg har laget med mine egne to hender og litt garn 👐🏻
Merk at prosjektet har ligger bortgjemt i over 4 måneder og endelig er det fullført!

Min første fullførte genser 🩵

Det betyr sikkert ikke så mye for mange, men det føles stort og godt for meg 🩵

Gratulerer med nystrikket genser :)

Hei gratulerer med din første genser.

Jeg er meget imponert over din personlighet og ferdigheter.

Er du en kvinne

Hvor gammel er du

Hvor I landet kommer du fra

Hva liker du å gjøre I fritiden din

Hva er fornavnet ditt

Bare still meg spørsmål om meg selv I rekke og rad. Skriv hva du vil om deg selv og del det du ønsker 😇😊

Mvh

Robel

Gratulerer med fullført genser! Herlig å lese at du finner glede i hverdagslige ting som en tekopp. Den som kan glede seg over lite, har mye å glede seg over. ❤️

Gratulerer så mye med nystrikket genser 🤗Jeg liker også å strikke, mye god terapi i strikking.

Hei! Det er helt enormt at du klarte å fullføre å strikke en genser! 😊 Jeg har strikka i mange tiår, men har aldri strikka en genser alene, det går fint å strikke små prosjekter, og det er givende å se resultatet.