Sterk angst. Verre før det blir bedre?

Hei! Jeg har i alle år slitt med angst, men har alltid klart å håndtere det/ “undertrykke” det selv. Etter å ha opplevd en hendelse på jobb for noen uker siden knakk jeg helt sammen og føler at all min tidligere angst har kommet flommende over meg. Jeg er konstant urolig, masse fysiske symptomer og sover dårlig om natta. Jeg har blitt så sensitiv for lyd og orker nesten ikke være rundt mennesker. Har nå startet hos psykolog.
På natta har jeg nesten angstanfall og føle mesteparten av natta preges av en tilstand mellom søvn og våken og føler jeg får lyd hallusinasjoner. Psykologen sier jeg må la angsten komme og godta at den er der før jeg kan bli bedre. Noen tips til hvordan gjøre dette best mulig?

Høres ut som kroppen din skriker til deg, viktig å lytte til kroppen sies det, men jeg tror ofte at man bare tenker at det er et ordtak eller sånn, men nei. når jeg har det sånn så er det ofte en grunn til det. da er det viktig å lytte og gjøre endringer i livet. er det noe du ikke liker om dagen eller synes er ille? vi er alle forskjellige og tåler mer og mindre. kjører du for hardt kanskje… dette er bare tanker jeg har ut fra egen erfaring… det er ikke altid svart hvitt.