Jeg har hatt et veldig vanskelig forhold til mat og vekt, å har slitt med dette så lenge jeg kan huske.. jeg spiser kun middag hverdag, enkelte dager så kan det hende jeg ikke spiser i det hele tatt. Drikker også veldig lite i løpet av dagen.. nå synes alle ben på magen, mensen kommer ikke som vanlig lengre, mye svimmel og veldig lite energi/ trøtt hele tiden. Spiser lite i frykt for å legge på meg, å følelsen av å ikke være bra nok om jeg går opp i vekt..
Folk kommenterer at jeg er for tynn, men jeg føler meg veldig tykk enda.. har gått i behandling hos DPS for angst, depresjon og prøvd å ta opp problemet med mat, men føler det ikke blir hørt på.
Kan jeg ha spiseforstyrrelse? Isåfall, hvordan skal jeg få hjelp for dette? Siden psykologen min ikke tar det seriøst? Sist jeg sjekka vekta mi hos psykolog sa hun jo at bmi var for lav, å nå har jeg gått ned enda mer. Men er 2 mnd siden jeg var der, for det blir endringer i timer hele tiden..
Begynner å bli så sliten og lei av å ikke bli tatt på alvor, må man virkelig dra det så langt at jeg nesten må dø før jeg får hjelp?