Søker venn

Hei, mann 37 søker en chattepartner der jeg kan prate om alt og ingenting😊

Hei 🙋‍♀️

Hvem er du ? 😊

35år gammel fra Agder her. Gi en lyd om du kjeder deg og har lyst å chatte 👍

God helg !

Hei 37 mann fra Akershus her😊 tenkte at det kan være greit og prate med noen likesinnede 😊 du driver med da ?

Hei 🙋‍♀️ Akkurat nå kjører vi opp til Stavanger, skal i konfirmasjon . Blir konfirmasjon hver helg fremover, 3 stk . God mat 😄

Så nå var det å tre på seg bunad og hoppe i bilen 🥳

Planer i helgen ?

Du og mannen eller er du mannen 🤔 hehe… nei ikke så mye planer egentlig. Skal ta noen rolige øl med kamerat ikveld. Ellers så er det leke med unga og ha det gøy😊 men akuratt idag har jeg mye vondt i kropp.

Hei !

Oj, noe rart med denne siden. Trykka svar og så det ble “trykka”, men forsvant tydeligvis.

Jaja, endelig mandag 🥳
Var i konfirmasjon i helga som var, og skal i siste nå til helgen. Heldigvis i nærområdet denne gangen.

Håper du er fin i kroppen igjen, ikke godt å ha vondt.

Ønsker deg en strålende kveld videre 😊

Har mye vondt dessverre. Har mye vondt i rygg og i hofte og knær!! Så er under utredning for revmatiske sykdommer! Ellers utenom det begynte jeg på remeron for søvn!
Vi skal også i konfirmasjon til helgen faktisk 😊
Åsen går det med deg da ?

Uffda, ja da er det nok lurt å få det sjekka ut. Blir det bedre nå når det går mot varmere tider ?

Var også i utredning for revmatiske sykdommer, men kom frem til at det mest sannsynlig var endometriose istedet - Lucky me 😅 Når får du svar/ Skal til utredning ?

Går stort sett fint med meg. Har en veldig krevende situasjon på jobb med en spesiell kollega og ei lita heime som sover lite - Men ellers går det bra .

Blir veldig fint med fri imorgen, mai er en fin måned. 4 dagers uke hele måneden !

Skal dere reise langt i konfirmasjon?

Gikk litt lenge før jeg så denne mld 😅 men ja var i Trysil i konfirmasjon.
Ja denne kroppen er merkverdig med fullt av prikking i hender føtter og og overalt! Kan være pga at jeg begynte på Remeron for søvn 🤪 ja kan være krevende med en liten en hjemme😊 men får håpe mannen stiller opp for deg 👍