Hei alle sammen!
Jeg er en mann på 37 år som bor i Oslo. For 4 år siden fikk jeg en skikkelig helseangst som gjorde at jeg isolerte meg fra hele omverden. Jeg er nå på vei tilbake ut for å leve livet mitt igjen. Jeg er ikke helt i mål enda, men jeg er på et tidspunkt hvor jeg ønsker å etablere nye bekjentskaper og venner.
Det har vært veldig mange små skritt de siste to årene, hvor jeg startet så enkelt som å sette meg i trappen der jeg bor, til å endelig komme meg ut på korte turer alene. Jeg har en fantastisk samboer som har vært der og støttet meg hele veien. Jeg har heldigvis ikke sosialangst, men helseangsten holder meg fortsatt en del tilbake. Jeg ønsker også å jobbe med litt eksponering, og en del av min eksponering er å komme meg ut døren på egen hånd og møte folk.
Som jeg nevnte ovenfor, så klarer jeg ikke helt de lange turene ut, spesielt ikke langt hjemmefra, men jeg tenker jeg må jo starte et sted.
Derfor lurer jeg på om noen hadde vært interessert å møtes litt her og der. Det kan vare alt fra 5 minutter til en halvtime for min del. Noen ganger får jeg kanskje angst og avlyser eller snur på veien. Men når det er sagt, så har jeg har veldig lyst til å møte nye mennesker og kanskje få noen nye venner på sikt, samtidig som jeg tar tilbake livet mitt.
Jeg er ganske utadvendt og sosial, og ser på meg selv som generelt hyggelig. Jeg trener noen ganger i uken, spiser stort sett sundt. Jeg gamer litt, men synes også det er spennende å lære nye ting. (Føler dette blir litt kontaktannonse fra 90-tallet, beklager det!)
Dette er sikkert en litt merkelig forespørsel, i og med at jeg har utfordringer med angsten min. Når det er sagt, så tenker jeg at jeg må jo våge meg ut for å bli frisk.
Send meg gjerne en melding om du er interessert eller lurer på noe!