Ensom mann i Kristiansand

Hei, ensom mann på snart 53 år, søker venner, gjerne av det motsatte kjønn. Jeg er interessert i musikk, lese bøker, og gå på tur, er glad i naturen.
Jeg er en mann som har opplevd mye tøft her i livet, hatt mye angst, men har heldigvis kommet over det, og har det ganske greit egentlig, men er veldig ensom. Jeg liker godt den gode samtalen, der man lytter til den andre, ( jeg er en god lytter, og til å stole på) .Håper at nettopp du, vil ta kontakt. Klem.

Hei å god Søndag.Hvordan har du det i helgen.Kontakt meg gjerne,har mye av dine livs erfaringer med meg i bagasjen min også.

Hei.
Har hatt ei fin helg. Sykt barn med feber . Ho var bedre i dag, så i dag dro vi på en veteranbil kjøretur. Min kone jobbet. Har du hatt ei fin helg

Nå ble det godt å få vårsommer etter en lang og hard vinter.Jeg har vært her inne på siden flere ganger tidligere,har mest brukt facebook.
Ja det er mange som strever med egne liv for tiden.Jeg er veldig mye alene hver dag,sliter endel med ensomhet-sorg og depresjon for å nevne noe.Ja fint att du og din datter kom dere litt ut i dag,håper dere begge nøt dagen sammen,veteranbiler er bra.

Riktig god 17 Mai og pinse til deg og dine,håper dere får en god stund sammen.