Ensom i forhold J35

Jeg føler meg ensom i forholdet og søker nettvenn for prat. Jeg er glad i natur og løper både i skog og mark. Har mange venner, men hverdagen er hektisk med jobb, barn og aktiviteter. Vennene mine har det like hektisk, så da føler man fort på ensomheten

Hei. Dét ser ut til at du er en kvinne? ☺️ 🌷 Jeg er en gift kvinne på 59 år, helhjerta for Herren, har mye livserfaring og mange interesser. Ta gjerne kontakt med meg.
anitefilla@yahoo.com

Uansett så ønsker jeg deg alt godt! 🌿

Hei! Blir gjerne nettvenn, er i noe av den samme situasjonen du beskriver og det hadde vert godt å ha en venn å kunne dele med og støtte hverandre!

Tar gjerne kontakt med deg der du måtte ønske!

-G28

hvis du har lyst vi kan snakke

Hei, sånn som du føler det føler og har jeg også følt det i lang tid. Skrev engang her inne, men lite respons da, så derfor velger jeg å svare fordi jeg kjent meg igjen i det du skriver.

Jeg er en på 50, gift, ett barn.
Har du lyst å skrive kan vi godt det. Har du sna (p) kan vi godt skrive der. Min er * kj-han * og du må gjerne legge meg til, men skriv fra hvorfra jeg har skrevet.. for legger sjeldent til ukjente.

Så ja hvis du har lyst å ha en nettvenn som har følt på det samme kan vi godt skrive.

Håper ellers du har hatt en fin dag, og ha en fortsatt fin ettermiddag.