Mann 62 Østfold søker tur- og samtale-venn(inne)

Uføretrygdet mann på 62 fra Østfold søker tur-/samtale-venn(inne).
Blir for mye innesitting alene, og det er jo dumt. Særlig nå når sola titter frem, snøen er borte og det er vår i luften.
Rusle tur i skogen eller ut ved sjøen, kaffetermos og prat om alt mellom himmel og jord.

Har (selvsagt) min egen ballast og mine utfordringer, og det har kanskje du også? Har jobbet med mennesker i mange år og vant til å lytte og kanskje dele av mine teoretiske og praktiske kunnskaper og erfaringer.

Bryr meg ikke så mye om alder. Har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.
Ikke kjønn heller, selv om jeg må innrømme at jeg synes det ofte er mer givende å prate med kvinner enn menn (sikkert fordi jeg oftest har samtaler og tilbakemeldinger med “mannsperspektiv”)

Så om du føler for å rusle en tur og slå av en prat - kanskje hive deg med når jeg drar på “Harrytur” - så send en melding (privat).

Hei på deg. Jeg er en kvinne på 57 år fra Nordmøre. Har full jobb men er helt venneløs. Savner noen å prate/ chatte med.Har voksne barn med familie rundt meg, men føler meg alltid ensom. Jeg er egentlig utadvent og trivelig meget empatisk Trenger noen rundt meg som orker å bry seg. Kanskje noen tør å ta kontakt med meg?

Hei
Vet ikke om dette er privat melding nok … data er ikke min sterkeste side.
La meg få vite det først, så skriver jeg litt siden om hvordan jeg reagerte på dine ord.
Irene