Dame på 43 i Østfold søker venner

Hei, jeg er en dame på 43 år som bor i Østfold. Jeg søker venner både på nett og “ordentlige venner”. Jeg er glad i å gå turer, stelle i hagen, gå på kafe og restaurant, vinsmaking, reise, lese og mye annet.

Jeg synes det er vanskelig å skaffe nye venner i voksen alder til tross for at jeg har prøvd meg både på pilates trening, yoga reise, mat kurs osv. Så nå prøver jeg her i stedet :)

Hei om du søker venner så gjerne ta kontakt bor selv i Telemark

Hei dame på 48 her ser etter flere venner bor rundt Oslo

Hei
Mann singel (skilt) på 72 her. Oppegående og seriøs. interesser natur, samfunn og mye annet.
Om alderen ikke skremmer, hadde det vært hyggelig om du tok kontakt.

Hilsen Frank

Hei. Dame på 42 fra østfold. Bare ta kontakt om du vil gå tur, prate, ta en kopp kaffe f.eks.
Jeg er glad i trening, gå tur, kino/teater, cafe m.m. Har barn, men har også en del tid til å dele med andre. Ta gjerne kontakt.

Hei!
Østfold her og. 72, kanskje litt gammel?🙂
Du bestemmer.

Hilsen Frank

Hei:) Dame på 48 fra Akershus her… synes også det er vanskelig og få gode venner i voksen alder. Har voksne barn, skal begynne og studere igjen når ting har blitt litt roligere. Føler meg ofte litt ensom, bare ta kontakt. Liker å gå turer, kino, se på serier, prate om livet, er også glad i og fiske blant annet

Hei, kvinne 39 her. Bor i Trondheimsområdet, men flytter sørover etter hvert. Vil gjerne skrive med deg!

Hei dame fra Østfold jeg er en mann på 57 år og så kunne trenge flere venner. Jeg bor i Rogaland i min nedbetalte leilighet. Liker å kose meg med en bok eller en god film på tv. Liker også å spille brettspill da først og fremst sjakk. Hadde vært koselig om du sende meg noen ord ,så finner vi nok noe å snakke om.

Hei

Dame 38 fra Østfold, ta gjerne kontakt om du ønsker noen å snakke med, eller ta en tur på kafe, liker selv å gå turer, å stelle med planter

jeg vil gjerne bli kjent med deg. er fra mysen