Jeg håper jeg kan være til hjelp for andre folk som vil kontakte meg her.
Jeg er i en situasjon som jeg ikke vet helt hvordan jeg skal takle. Jeg har endelig fått en ny kjæreste,men er fortsatt deprimert og har angst.
Jeg håper jeg kan være til hjelp for andre folk som vil kontakte meg her.
Jeg er i en situasjon som jeg ikke vet helt hvordan jeg skal takle. Jeg har endelig fått en ny kjæreste,men er fortsatt deprimert og har angst.
Hei! Er her for deg hvis du trenger det! :)
Hei, snakker gjerne med deg, bare hyggelig det.
Så kjekt at du har fått deg kjæreste, gratulerer!
Uff, høres vanskelig og vondt ut med depresjon og angst, vil du dele litt om det, hvordan det er for deg og hva du føler? Jeg sliter selv med depresjon og vonde tanker.. tomhet og håpløshet.
Hei, grattis med ny kjærste! En kjærste kan ikke kurere deprisjonen eller angsten din. Det føles kanskje litt lettere når du er med han men når du ikke er med han kjenner du på det. En annen person kan bare distrahere deg fra hvordan du egentlig har det, de kan ikke kurere det. Vet det sikkert ikke er det svaret du hadde lyst tilå høre, men det er sannheten. Du kan dra til helsesøster eller kanksje en lege for å snakke med de om det, de kan hjelpe deg med dette. Hvis du ikke vil det er jeg her for å snakke med deg også ❤️
jeg vil gjerne snakke med deg. jeg er 100% til å stole på og dømmer aldri noen.