Er det flere her som sliter litt med og bo for seg selv, spesielt om kveldene? Og kunne tenkt seg noen og prate med?
Sliter veldig med og bo alene, og kunne tenkt meg flere og prate med om kveldene. Og kanskje om noen sliter like mye som meg, kunne tenkt seg og låne en sovesofa nå og da?
Eller få til et bofellesskap med folk som sliter med ensomhet?
Kan kjenne meg igjen i det du skriver. Kan bli veldig stille. Selv er jeg opptatt av å alltid ha på ett eller annet i bakgrunnen så jeg ikke går rundt i stillhet konstant, og så prøver jeg å leve et aktivt liv digitalt…
Kjenner meg igjen i det du skriver. Etter at min samboer gikk ifra meg få dager før jul. Så har kvelden og natta blitt tung uten mye søvn og mye stress. Når man ikke har så mange venner heller så blir det fort til at man sitter å tenker mye og da føler man seg sårbar og ensom.
Høres ut som et kjekt tiltak det. Men sliter med kveldene og ensomhetsfølelse da 🤗
Studering høres kjekt ut. Hva studeres, om det er lov og spørre om det?🤗
Det ble stress da studiet hadde pause etter innlevering av eksamen i desember. Studiet har holdt meg oppe, gitt meg selvtillit, en identitet og en mening. Men så ble det pause, og så skjønte jeg at jeg måtte holde meg borte fra en mann som er ganske så uempatisk. Så nå har jeg avsluttet kontakten, men vi går på samme sted. Jeg begynte å slite med å få sove, og vært for mye på nettet, selv om jeg er en voksen dame, og eldre enn de fleste her i grunnen. Men jeg har bagasje.
Hva driver du med om dagene? Kanskje ikke det beste spørsmålet å stille her inne, men bare lurte, og det går jo ikke an å skrive deg direkte, så da blir det til at man stiller spørsmålet her.
Jeg tror ikke jeg har noen fordommer lenger. Sidetmedord er for alle…
Sitter for det meste av lene og sliter med angsten min. Alle mine nærmeste venner ble tatt av kreft og siste mann tusla høsten som var.Så det er vanskelig å starte på nytt når man kommer opp i åra men å få seg nye venner synes jeg.