Sliter med ensomhet om dagene

Er nok desverre mange i samme båt,har vært ensom lenge,umuligt å finne venner

ja det er ikke så lett. Men vi kan jo snakke litt her.Bedre en å ikke ha noen å snakke med når det butter i mot.

Alt er bedre,selvom man helst vil møte folk,og gjere ting sammen

ja de er det vi alle som føler på ensomhet vil .Men hvor skal man finne disse henne. Har på følelsen at alle tenker på sitt og de å sakke ansikt til ansikt har gått litt av moten. ser jo folk sitte ute på samme bord, men med vær sin mobil som de sitter å ser på hele tiden i stede for å prate sammen.

Heilt enig med deg,folk snakker ikkje sammen,dei tekster,eg ser no heldigvis folk på jobb,men når dagene blir sånn at man ikkje gler seg til ferie…ikkje noko kjekt.
Har ikkje kontakt med noen etter jobb,bortset fra stedfar,men treng virkelig venner på min alder

ja man trenger noen på sin alder som skjønner hva man prater om,.jeg har altid hatt venner som har vært eldre eller yngre en meg. og det har funka bra. Tør jeg spørre hvor gammel du er? du må ikke svare på det hvis du ikke vil. selv er jeg blitt 58 år og da er det ikke så lett synes jeg å få seg gode venner. Det tar tid og de jeg hadde er flyttet,fått familie eller så har det godt bort i kreft sykdom .

Ingen problem,eg er 56,og har alltid hatt litt problem å skaffe nettverk,har alltid vært familie barn osv.og no singel og barna voksne…trasigt

Men no har eg komt meg gjennom denna helga og,og no er det leggetid,må opp rundt 5:30

ja det er ikke så lett.

da får du ha en god natt

Hei
Håper du har hatt en bra dag. Jeg for min del sliter litt i dag, men føler du på og skrive litt i kveld så er jeg her.

Hei håper du har hatt en ok dag. Vil du skrive litt i kveld eller når du føler for det. Så er jeg her.

Ja, absolutt :)