Har slitt med mye uro og stress i flere år nå. De siste måneden har det eneste jeg klarer å gå på jobb for å så bli liggende i sengen resten av dagen. Det går utover søvn, egenpleie og sosialt. Jeg har blant annet hatt en sterk angst for å dra til tannlegen og har unngått dette i over 2 år nå selv om jeg vet jeg burde gå. klarer heller ikke å få meg selv til å dra til legen om så bare for å snakke litt. Vil gjerne få ut tankene mine med noen men i alle andre sine øyne går jo alt så fint med meg. Har også opplevd episoder på jobb hvor jeg får hjertebank, svimmelhet og rett og slett bare må legge meg ned å puste i noen minutter. Vet ikke hva som skjer med meg men kjenner jeg er veldig sliten og lei av å ha det slik. Det har bare blitt for vanskelig å skulle ta det opp med noen.
Hvis du trenger noen å snakke med å øve på som er «ukjent» men som også sliter psykisk så vil jeg gjerne hjelpe deg. Jeg dømmer aldri og jeg kommer helle rikke bare med løsninger men heller drøfte det som er vanskelig. Har veldig forståelse for at det er mye som ligger bak hvordan vi har det og at det er utrolig vanskelig å jobbe med..
Så si ifra hvis du er interessert 🌸