Alltid angst

Jeg har slitt med angst i mange år, men de siste mnd har det blitt 100 ganger værre… Hjertebanken er tilstede 99% av tiden, pusten er tung, skjelvinger i hendene og selv isolasjon er tilbake for fult! Hvor er pauseknappen når jeg trenger den?

Hei kråka. Jeg har ikke noe svar på hvor pauseknappen er når en trenger den, om den finnes har ikke jeg funnet den i allefall. Jeg har slitt selv i store deler av livet med angst med varierende styrke og kraft. Jeg har ikke funnet noen mirakel kur ennå, men svaret ligger i meg ett sted tror jeg(håper jeg). Jeg har hatt en lang periode med mye angst, har mye ekstrasystoler(hjertebank, følelsen av at hjerte hopper over ett slag for å så kompansere med ett hardt slag). Uvirklighetsfølelse, spenningshodepine, kald/varm, utmattet konstant selv om jeg trener 5-7 dager i uken, skjelven osv osv.

Eneste jeg kan tilby av svar er at du er ikke alene :). Send meg en privat melding om du vil skrive mer med meg :)

Får du noe hjelp for å sove? Kroppen tåler å ha angst, men man blir utrolig sliten. Går du til samtaler og/ eller prøvd noe antidepressiva?
Jeg har selv slitt med angst i mange år, ble bedre da jeg endelig forsto hva det dreide seg om.

Tar innsovning, men som i natt så funker det ikke… Jeg har nettopp begynt med samtaler på dps igjen… jeg går på antidepressiva.

Og ingen ting fungerer?

Nei. Jeg skal utredes for cptsd IGJEN nå, men jeg er blitt mye missforstått i systemet dessverre. Det se ut som jeg har fibro også… men dette driver jeg å utreder nå.

Det er så trist å ikke få skikkelig hjelp og bli trodd på. Så avhengig av hvilke folk man treffer.

helt enig… og i mitt tilfelle så var ikke jeg “syk” nok før noe dramatisk skjedde … :/ men nå får jeg ihvertfall hjelp (håper jeg)

Det er så tragisk at hjelpen ikke kommer før… jeg fikk avslag på Dps til samtaler nå… Betaler til privat psykolog for jeg kjenner jeg trenger hjelp.
Håper du blir trodd og får hjelp nå❤️

Takk! kjennes sånn ut nå, men vet aldri <3 … håper du får den hjelpen du trenger også<3

Takk selv ❤️

Sliter med det selv sånn som du ,går du på angst medisiner?

Ja… men jeg går på fontex for angsten min , men er jo egentlig antidepresiva , men har fått sobril i tilegg hvis det har vært krise.

Jeg skjønner ingenting av meg selv. Har tatt 15 mg vival. Og angsten er fremdeles utholdrlig. Jeg er utestengt fra kg og doktoronline. Og ligger stortsett i sengen. Får ikke puste.

Måttr du på dps for fontex og antidepressiva?

nei… var inne på dps for noe annet i første omgang.