For en stund siden så våknet jeg av at mannen min hadde sex i søvne, flirte litt helt til han stønner frem et ukjent navn, ikje bare en gang men to. Han våknet etterpå men jeg var i sjokk over hva jeg hørte så jeg lot som jeg sov men ble ikje mer søvn på meg den natten. Han var anderledes dagen etterpå enn han pleier så jeg skjønte han nok tenkte litt. Jeg tok det opp med han og han ble litt rar og svarte rart og uvanlig og lurte på hvem sitt navn han hadde sagt. Det fikk han ikje men jeg kjenner ingen med det navnet og aldri hørt han si det heller men et sted kommer det jo fra. Han påstår han aldri har vært utro og sa at jeg var den første og eneste han hadde gjort sånt med. Hahaha…Sa det kanskje var ei han hadde rotet med engang og det kom så uventet på ham tror jeg at han ikje rakk å tenke før han svarte for svaret var at det kunne det jo være og da merket han tydeligvis hva han nettopp hadde sagt og han ble taus før han sa at han hadde aldri vært utro så jeg måtte ikje bry meg om dette men han ville fremdeles ha navnet hennes. Får ikje det nei.
Jeg har ikke så mye tips å komme med fordi jeg er en veldig sjalu person så hadde sikkert skapt en krangel og begynt å gråte 😢
Men en gang i en drøm hadde jeg sex fra en annen person sitt perspektiv. (Det var et par på skolen min, og jeg hadde jenta sitt perspektiv, er jente selv btw). Og grunnen er sikkert fordi jeg så de kline på en fest en gang og så førte det til den drømmen av en eller annen grunn. Så ikke bekymre deg altså. Kan være sånne random ting som man har null kontroll over
Er sjalu jeg og så lurer jo litt på hvor navnet kom fra selvfølgelig men kan jo være det bare var et navn noen har nevnt som han ikje kjenner selv engang men jeg kommer til å følge mer med uansett. Vet han hadde gjort det samme for han er sjalu han og. Ha en fortsatt fin dag og god helg om du leser dette før helgen er ferdig :)
jeg var veldig sjalu her om dagen og, hadde klump i magen i 2 dager i strekk. Er liksom nesten ingenting man kan gjøre for å få det bort utenom å distrahere seg, så skjønner veldig hvordan du har det<3 Men ja, bare pust, ta det rolig og ikke ta noen drastiske valg når du er i en sjalu tilstand. Det er alltid mine huskeregler. Hvis du merker at det faktisk er en jente rundt han som heter det, så kan du jo observere litt og rolig spørre. Ha en god helg du og<33