Sexlyst/unormalt/normalt?

Hei,

Frustrert Mann her.

Er jeg normalt eller unormal ?

Føler jeg har mye hormoner og har mye mer lyst på samleie/intimitet med min partner(kvinne).

Dette kan påvirker forholdet vårt. Jeg kan bli små irritert og gretten.

Jeg er veldig fornøyd med min partner på alle andre mulig måter, mye jeg aksepterer selv om jeg hadde likt å endre på det. Vi er ikke perfekte og det går begge veier regner jeg med.

Men når det kommer til min lyst til samleie og intimitet, så mener hu at jeg er unormal.

Jeg kunne tenkt meg å ha samleie morning/kveld. 😂 Men kanskje samleie minst 1 gang pr 2 døgn.

Hu får heftig orgasmer og mener hu kan ha det helt fint en hel uke eller 2 uten å ha samleie.

Også får man av å til et nei, enten verbalt, eller kroppspråk. Dette dreper meg innvendig.

Hva gjør vi nå liksom ? Kan man ta noe hormon piller for å øke/dempe lysten?

Jeg synes ikke det høres rart ut. Folk har jo forskjellige behov. Men virker jo som behovene deres kræsjer veldig da :/

Du kan jo spørre sex og samfunn, for å være sikker. De har chat😅

one tror bare du må akseptere at vi er forskjellige med ulike behov. det som er det viktigste slik jeg ser det er at dere har en bra åpen kommunikasjon. si hvordan du føler det og la henne gjøre det samme. og så håper jeg dere kan møtes et sted på midten liksom. er det ikke det alt handler om da i alle sammenhenger? ja ingen er perfekte det er sant. jeg hadde en samboer som flyttet ut i april i fjor. men den dag i dag er vi gode venner fortsatt. men som kjærester funket vi ikke. vi var på to vilt fremmede planeter der. sad but true. håper ting ordner seg for deg. og husk at om du er i et forhold så betyr ikke det at du ikke lenger kan gjøre det hele på egenhånd innimellom om begjæret bruser ekstra sterkt i deg. good luck <3

Herlig takk

Ja, vi har snakket om det. Og det ble bedre, også ble det lite igjen. Også begynner jeg å sutre litt , også blir hu Sint og tror alt handler om det. 😅

åsså er hun glad i deg og elsker deg høyt og oppriktig vil hun jo at du skal ha det bra også. og når intimiteten er så viktig for deg synes jeg ærlig talt hun kan trå til litt. selvsagt ikke hver dag eller alltid når du har lyst men i alle fall av og til. oftere enn hver 14.dag liksom. spør henne om hvorfor lidenskapen tydeligvis er ganske så død. er det noe med deg? er det noe du gjør eller ikke gjør? er det noe dere kan gjøre sammen for å sprite opp sexlivet? rollespill? lett bondage? ja hva som helst. vil dere ha ekstern hjelp kan dere gå til sexolog også. men vær obs på at dette koster skjorta. ja ja håper det ordner seg og at dere begge finner en løsning som er tilfredstillende <3