Orgasmen er som å gå på do

Hei. Jeg er mann 35 som ikke vet helt hvor han skal henvende seg til eller snakke med.
Jeg har siste året, kanskje 2. Etter jeg snippet den måtte finne meg i en ukjent kropp som har endret seg en del med tanke på sex og orgasme. Dette går da utover forholdet med min kone som jeg hsr vært sammen med siden vi var 19.
Det har gått fra lange sex økter til at når jeg er inni henne varer jeg ikke 1 minutt uten bevegelse. Det bare bygger seg opp uten noe følelse bare ejakulering. Dette skjer også når jeg ronker, men da klarer jeg fint å ut så lenge jeg vil men uten noe følelse for orgasme.

I går så prøvde vi ha sex der jeg hjelper henne med å få klimaks, derav jeg puster ut og tenker kanskje vi i dag får en hyggestund nå som hun er tilfredstilt. Jeg merker at hun blir rar, men jeg tenkte kanskje hvis jeg fører hånden hennes over brystet mitt så kan vi fokusere på selve sexen.Men hun friker ut og er utrygg, for hun trornjeg forventer noe av henne og at hun tror det er hennes jobb å tilfredsstillelse meg og fikse meg. Derav jeg friker ut sier ting jeg angree på som: Hvorfor føler du deg ferdg nå? Er det noen andre? Bruker du bare meg? Hva skjer med at du plutselig friker ut av det med hånda? Er jeg ikke verdi nok lenger?
Ting som jeg angrer på jeg har sakt og har unnskyldt meg for, men det har ikke helt fungert.

Jeg har prøvd i hele dag og unnskylde meg og fortelle henne at jeg ikke ønsker å presse henne til noen ting og det er ikke hennes oppgave å tilfredsstille meg men min egen.
Men nå føler hun at jeg ikke har noe tillit til henne og at vi ikke kan snakke sammen eller ha sex sammen uten at ting blir værre.
Jeg prøver bare å fortelle henne at jeg liker også massasje likt som jenter liker massasje feks, men det blir for mye. Hun blir utrygg på meg og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å skape tryggheten tilbake.

Så var jeg i en mamnsgruppe er for noen uker siden og da snakket det om at menn ofte blir så fokusert på å tilfredsstille sin partner at de blir som en katalysator for partneren men glemmer da sine needs og vil etter vert miste følelsen av orgasme. Jeg følte meg veldig truffet men kan ikke se at dette blir snakket ol noe på nett.

Jeg prøvde å snakke med henne om dette at kanskje jeg må ta det med ro og prøve å finne meg selv igjen, men da lurte hun på om hun var dårlig i senga etc.
Derav jeg prøver å forklare at det ikke er henne men det er noe feil med meg.

Men når syns hun jeg er bare utrygg og jeg føler at huk egentlig ikke vil ha noe med meg å gjør lenger, men like vell skal hun ha meg til å forsikre oss om at vi kommer oss igjennom dette som alt annet. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å bygge opp igjen broa da jeg alt er dømt for å være en ikke verdi fyr som er utrygg for henne.

Hei! Høres ut som en litt fastlåst situasjon. Skjønner godt at dette føles vanskelig.
Et tips kan være at dere oppsøker en sexolog sammen. En sexolog kan ha boen gode råd, men det er også en fagperson som kan gjøre din partner tryggere på at det er som du sier. At det ikke er noe feil med henne eller følelsene dere i mellom.
Lykke til!

prøvd med kondom? det utsetter orgasmen…