Jeg har ofte selvmordstanker. Jeg har skadet meg flere ganger mens andre ganger så har tankene gått forbi. Jeg har visst noe som heter kroniske selvmordstanker sier helsevesen, det er utrolig slitsomt å ha disse tankene så ofte. Er det andre som har kroniske selvmordstanker
jeg har også selvmordstanker som kommer om igjen og om igjen enda jeg ikke har sett på det som et alternativ siden jeg mistet min elskede venninne 16.april 2018. før det har jeg mange forsøk og mye drama bak meg. men den smerten jeg fortsatt kjenner på etter hun forlot meg vil jeg ikke risikere at de jeg er glad i får kjenne på. men jeg skal aldri si aldri for blir det for mørkt for lenge så ja hvem vet hva skjer. men hold ut for de du er glad i om ikke annet. du vil ikke at de skal sitte igjen med en syk smerte i seg. jeg lover deg: det vil du ikke. livet kan være hardt og vi vet så lite om de store sammenhengene. vi må bare holde oss fast så godt vi kan og leve på de gode øyeblikkene. som oscar wilde bla sa: vi lever alle i rennesteinen, men noen av oss ser på stjernene.. <3
Så dumt da. Det må være tungt å ha det slik.