25 år gammel mann. Ble mobbet fra barnehage til ungdomsskole. Fikk ingen venner på videregående pga mine sosiale problemer. Gikk senere folkehøgskole men fikk ingen venner der heller. Har vært arbeidsløs nesten alle årene siden videregående. Det er umulig å få jobb uansett hvor mye jeg søker.
Er alene hele tiden. Ikke noe sosialt liv. Flyttet til nytt sted da jeg fikk mulighet men jeg liker meg ikke her og har ikke penger til å flytte til ett annet sted. Føler ikke at jeg tilhører dette stedet.
De fleste ignorerer meg. Har ikke mye energi til å skrive. Selvmord høres fristende ut. . Ingenting å leve for føles det ut som.
Hei, jeg synes det er forferdelig trist å høre at du har det sånn her, og håper virkelig at du får det bedre snart! Jeg skjønner hvordan det er å søke jobber uten å få napp - mammaen min har søkt hundrevis av jobber uten hell og det har ødelagt selvfølelsen hennes.. Men til slutt vil det gå, og når du får jobb så har du inntekt og jobben blir et sosialt sted! Kanskje du kunne sett om det finnes noen tilbud der du bor der mennesker møtes? For eksempel løpegrupper, ungdomsklubber eller cafeer, spillgrupper osv.? Kanskje det også går an å gå til butikker eller skoler eller barnehager å spørre om jobb uten at de har utlyst stilling? Uansett så skriver du at du har opplevd mobbing, og du har sikkert blitt fortalt stygge ting av usikre mennesker, men du må vite at tingene de har sagt ikke stemmer. Du har verdi og du teller! Gi verden en sjanse, og gi deg selv en sjanse til å bli det du har potensiale til å bli ♡ Jeg heier på deg!!