Hei! Stund siden sist jeg var inne her og det er helt ærlig litt fordi jeg glemte det eksisterte.
Jeg har en venninne som jeg ble kjent med i oktober ifjor. Vi ble ganske nære ganske fort og har hatt mange fine (og vanskelige) samtaler sammen. Vi har de siste månedene vokst litt fra hverandre selv om vi fortsatt er nære venner. Jeg vet at hun sliter veldig i det siste. Jeg har vært tydelig til henne om at jeg bryr meg og er der for henne vis hun trenger noe eller vil snakke. Hun har sakt hun er veldig takknemlig for det og jeg tror til tider at det har hjulpet. Jeg merket først hvor ille det var når jeg så at hun hadde kuttet seg engang når vi hang med noen felles venner av oss. Jeg sendte henne melding etter for å snakke med henne og hun fortalte meg litt om det. Det virker desverre ikke som at det har blitt noe bedre. Men det som bekymrer meg mest er at jeg så henne ‘reposte’( til dere som ikke vet hva det betyr så er det noe man kan gjøre på tiktok som booster videoer. Men de fleste bruker det på en måte for å si seg enig i videoer) videoer om at hun tenker på å ta livet sitt. Jeg vet at det er ganske ut av mine hender. Og hun er heller ikke så flink på å snakke om sånne ting. Jeg bare lurte på om noen av dere som kanskje selv går eller nylig har gått igjennom dette selv vet om noe som kan være hjelpsomt? Jeg vil så gjerne hjelpe. Jeg er så utrolig redd for å miste henne. Er det noe jeg kan si eller gjøre? Eller må jeg bare prøve mitt beste å håpe på at det skal gå bra?