Selvmords følelse og selvkading blir værre

Jeg sliter veldig nå. Jeg har problemer med at jeg er blitt redd for å kjøre og jobben min innebærer å kjøre.
Nå må jeg klare å komme over frykten for dette før mandag.
Men min beste veninne er redd for at jeg skal gjøre noe dumt. Jeg sa ærlig til henne at jeg er en fare for meg selv og at jeg ikke ville være alene i kveld. Det endte med ambulanse og legevakt. Hun skadet hånden sin i raseri og fortvilelse da jeg sa jeg ble å dra ut for å overkomme frykten min. Så nå har jeg såret min beste veninne både psykisk og fysisk på grunn av at jeg sliter med selvmord og var ærlig med henne. Så nå i stede for å ha noen jeg stolte på sammen med meg sitter jeg alene med kniv å kutter store sår på armene mens jeg drikker alkohol. Fikk melding fra henne om at hun tror det er best at vi ikke snakker på en stund. Så jeg føler at visst jeg ikke får noen respons fra henne i løpet av kvelden så ender jeg opp med å gjøre noe dumt.

Din venninne er ansvarlig for sine egne følelser og handlinger, dette er ikke ditt ansvar.

Men samtidig skjedde det på grunn av meg. Jeg kunne latt vær å prøve å be om hjelp å unngått at hun gjorde det hun gjorde.
Nå vil hun ikke engang snakke med meg.

Nei, det skjedde ikke “på grunn av deg”. Hvem har lært deg å tenke slik?

Vær glad hun ikke er en del av livet ditt lengre.

Vær glad? Du tuller med meg nå?? Dette er en person jeg har kjent i 15 år og som er som en søster for meg. Vær glad???
Hun har vært en av grunnene til at jeg har holdt meg unna selvmord så lenge som jeg har klart.

Tror rett å slett jeg bare holder meg unna denne tråden. Det er tydelig bare hakking ned på noen som allerede er på sitt laveste.
Jeg har prøvd legevakt flere ganger. I går trengte jeg bare vennen min for at jeg var redd for meg selv.
Og det jeg får beskjed om er at jeg skal være glad hun er borte fra livet mitt og at jeg må være volsen å kalle på profosjonelle som har sviktet meg gang på gang.

Hvis du ikke har fått den hjelpen du har rett på i helsevesenet, må du opplyse om det i innlegget. Det er jo en helt annen problemstilling.

Det er ikke bra. Jeg merker selv att jeg sliter med selvmordstanker og orker egentlig ikke mere. Om du vill snakke/skrive litt så er det bare og kaste en melding min vei🙂

ja det har jeg :) hva er usernamet ditt?

sorry brukeren min ble slettet når jeg sendte discorden min. discorden min er /users/sivert013 (plis ikke judge navnet mitt ik det er litt off)

fant deg ikke

funker ikke

prøv og legg til meg .frikken
¨

Hvorfor henger du deg opp i sånne detaljer? Du er ikke mye til hjelp.