Redd for å miste samboer

Samboer gikk gjennom en ganske tøff periode med dødsalvorlig sykdom (ikke kreft) for 6 år siden, vi har vært sammen i 7. Han ble frisk men har nå fått lignende symptomer som gjør oss ganske sikre på han er syk igjen. Han skal til lege imorgen. Hvis det stemmer, noe det er høy sannsynlighet for, går verden faktisk i grus… vi har nå hus og to barn sammen, og et liv som skulle vært vårt. Jeg er livredd for å miste han nå. Har klart å glemme det når han ble frisk, og vi gikk videre i livet. Men nå… jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal takle bare tanken på å miste han. Vi er i tidlig 30 årene og begge i fast jobb; med alt som følger med med barn, hus, fritid etc.
Vet ikke hva jeg vil engang med dette innlegget?? Kanskje noen i lignende situasjon har noe å si?

Du står i en veldig vanskelig situasjon der du og din samboer er bekymret. Det er viktig å få satt ord på ting. Spesielt nå det er mye å tenke og føle på. Det er jo det disse sidene er til.

Man får medfølelse når man leser det du skriver og kan forstå at du er bekymret. Jeg kjenner jeg håper bare at dette kan være falsk alarm.