Merker at jeg er veldig sliten og føler meg bare helt utmattet. Merker også at jeg er veldig stresset. Merker det i hele kroppen (Smarter i ledd også har jeg egentlig bare vondt overalt). Dette er veldig vanlig for meg men akkurat nå er det ikke ok for meg å være på dette humøret. Jeg er på skolen og trenger at hodet og kroppen fungerer. Var helt panisk av og på i går og når ikke jeg var panisk så var jeg lei og irritert (Hørte ikke fra kjæresten så mye som jeg er vant til så jeg trodde han hadde forlatt meg, og jeg takler ikke følelsen av å bli forlatt). Merker jeg føler meg veldig sliten, stresset og irritert, men ikke panisk lenger siden han svarte meg på melding etter hvert. Bare henger igjen litt. Føler meg så teit. Spamma han med meldinger, og tenkte ikke over det før senere. Så ikke nåe dårlig, bare var veldig sånn at jeg prøvde å finne ut hva jeg hadde gjort galt og prøvde å få svar for å se om det var noe galt eller ikke… Har vært sånn i flere år, og alltid vært veldig opp og ned i humøret. Klarer ikke regulere megselv på noe sunn måte, men jeg prøver så godt jeg kan. Skulle bare ønske jeg kunne forstått hvorfor jeg er som jeg er og hva jeg kan gjøre med det.
Hei, det høres slitsomt ut å ha det slik, når jeg leste det så kunne det virke som en diagnose av noe slag, har du fått sjekket dette? ville anbefalt å gjøre det. brått løser alt seg:) (erfaring)
Jeg prøver å få hjelp av BUP :) Venter på svar på henvisning. Er tidligere diagnosert med ADHD og Annen spesifisert reaksjon på alvorlig belastning, men legen vil få disse diagnosene revurdert. Hun nevnte noe om Emosjonell ustabil personlighet forstyrrelse når jeg snakket med henne sist? Ho sa at hun følte jeg kanskje kunne ha noe sånt. Men så snakket hun det vekk og sa at jeg er under alderen det vanligvis ses i (Jeg blir 17 i Januar). Så jeg vet ikke helt. Virker som de ikke vet helt, men skal kanskje få hjelp av BUP igjen snart? Har blitt fortalt litt forskjellig… Siste to årene har det vært som at BUP har gitt opp. Men flyttet ut av fosterhjem nå i sommer og føler meg tryggere nå når det kommer til å være ærlig med de og sånt, så skal prøve igjen. Håper at alt blir bedre, men synes det er litt vanskelig å forestille meg det😭..
Ting tar tid i systemet detsverre, jeg har vært igjennom for lenge siden. håper de finner ut av det:) har dårlig erfaring med bup, men de kan jo ha blitt bedre de siste 25 åra:)
Hei Hyene jeg ønsker og skrive med deg hvis du føler for det jeg ser i ditt innlegg vi har mye av det samme kanskje vi kan bli skrive venner og utveksle tanker og føleser på godt og ondt jeg er veldig villig og lytte og se deg. Stor klemz Silverwolf R
Hvis du føler det blir steess og skrive her er jg og treffe på
41
21
48
31
rav4_2016@outlook.com håper hører i fra dg 😊