Har det siste året (og forsåvidt litt i fjor også) slitt med å få bygd opp motivasjon og utføre enkle oppgaver, type vask og rydding, men i senere tid også å gjøre ting annet enn å spille og se på TV etter jobb. Spesielt i år har jeg vært svært mye mentalt sliten etter jobb, har sovet veldig mye om ettermiddagen. Har også hatt noen få episoder der jeg føler jeg har truffet veggen i arbeidstida og har ved to tilfeller bare måtte ta egenmelding resten av dagen. Ikke hjulpet av at daglig leder mener jeg har hatt for dårlig produksjon og maser om mer overtid.
Har nå hatt 3 uker ferie og tenkte det ville hjelpe, og det har vært fint å kunne slappe av, men nå når ferien er over og jeg begynner på jobb igjen på mandag så kommer realiteten av mas og stress tilbake også. Skjevfordelingen av arbeid på jobb er også noe jeg heller ikke ser frem til.
Er mange ting jeg ønsker å gjøre og skulle ha gjort men får ikke til og skyver det til side da det alt for ofte er vanskelig å komme seg opp av godstolen. Har vanskelig med å ta kontakt med lege her i byen siden ingen av dem lar deg skrive til dem og jeg har vanskelig for å ringe i slike tilfeller. Privat psykolog blir også altfor dyrt dessverre.
Har 2 kompiser på autismespekteret som begge mener jeg burde få testet meg for dette. Har sett på symptomer og er en del som stemmer, men ser det kan være mye overlapp mellom autisme og ADHD så skal ikke trekke noen konklusjoner. Har heller ikke klart å finne noe svar på hvor man kan få dette sjekket der jeg bor (Finnmark). Har ingen diagnoser per dags dato.
All svar blir satt stor pris på