Jeg begynner å tro at jeg aldri kommer til å finne noen som faktisk vil være med meg fordi de liker MEG og ikke bare fordi de liker ting om utseendet mitt. Og jeg mener ikke de som faktisk komplimenterer utseendet ditt, men de som kun tenker på det i en seksuell sammenheng. Jeg har sluttet å få vanlige komplimenter, så jeg begynner egentlig bare å tro at det er dette jeg fortjener.
Det er ikke meningen at jeg skal være norms faste partner, men heller bare en man kan tulle litt med her og der. Snakker med meg som om de faktisk skulle like meg, men så bryr de seg egentlig ikke om meg i hele tatt. De vil heller ha vennene mine, de pene, kule og populære vennene mine. De er mye mer interessante å se på, så da er de ferdig med meg. Enten det, eller så får de meg til å føle meg som en komplett idiot for at jeg faktisk trodde noen kunne like meg.
Fordi det har vært en del sånne episoder, der jeg snakker med en person en god stund, men så gidder de ikke mer fordi de fant en mer spennende person.
Så jeg tror jeg snart kommer til å slå meg til ro med at det ikke er meningen at jeg skal ha den fine, klisje tenåringsromansen, eller noen annen slags form for romanse. Jeg skal være der for å se vennene mine være lykkelige.