Jeg er en enslig, barnløs kvinne på 28 år som bor i Molde. Lider av depresjon, mild til alvorlig, alt ettersom (det svinger).
Mine interesser er i utgangspunktet mange, men jeg har lite til ingen hobbyer. Interesser har vært fraværende den siste tiden på grunn av depresjonen. Har prøvd meg litt på håndarbeid (strikking, brodering) og liker å se serier og gå tur, men det blir lite av dette for tiden. En turvenninne hadde ikke vært ille, men en som liker å gå på kino, se serier og lignende hadde også vært fint. Bare noen å gjøre ting sammen med og snakke om ting med. Kanskje finne på nye ting sammen. Om du er en som syns kino kan være skummelt og har lyst til å gå sammen med noen er jeg gjerne med. Jeg liker det meste av filmer, bortsett fra sci-fi. Jeg kunne tenkt meg å reise, men liker ikke å reise alene. Har jobb, bor alene og har bil.
Jeg er til å stole på og har erfart at andre stoler på meg. Jeg har derimot problemer med å stole på andre, og vil helst at vi skriver litt anonymt sammen først før vi blir videre kjent. Har brent meg på venninner tidligere så syns det er skummelt å skulle etablere en relasjon, men jeg vil så gjerne prøve. Jeg er åpen til sinns og litt “ute” av samfunnet: helst en venninne som ikke er opptatt av sosiale medier og bryr seg om alt det overfladiske og materialistiske drittet som eksisterer i samfunnet vårt i dag.
For meg er det viktig at en relasjon ikke er destruktiv og jeg ønsker ikke en relasjon der man dyrker sine vansker og problemer. Det vil si, jeg vil vokse og bli en bedre versjon av meg selv, og utfordre meg selv. Om du ønsker det samme, kan vi kanskje finne trygghet og støtte i hverandre. For tiden er jeg passiv og litt stuck i den såkalte offerrollen, men prøver å karre meg ut av det pisset her.
Uansett, bare å skrive. :)