Hei! Jeg bor i Oslo, er kvinne på 34 år, og ønsker meg noen flere venninner.!
Jeg har depresjon og sliter mye med sosial angst og litt panikk, og er i tillegg ofte sliten og utmattet. Jeg har derfor blitt mer og mer isolert, og på den måten ganske ensom også, siden jeg egentlig innerst inne er ganske sosialt anlagt av meg. Har havnet i en ond sirkel, der jeg syns det er vanskelig å være sosial, samtidig som jeg også er så fryktelig lei meg, fordi jeg jo egentlig har så innmari lyst. Jeg vil så gjerne komme tilbake til livet!
Kanskje du også sliter med noe av det samme, slik at vi kan trene oss på å være sosiale sammen?
Jeg er også opptatt av å ikke fokusere så mye på det som er vanskelig, men heller prøve å skape nye, positive opplevelser (lettere sagt enn gjort, men jeg prøver.)
Jeg er (egentlig) veldig glad i musikk, kunst og kultur, konserter, gåturer i skog og mark, eller bare ta en kakao ved sjøkanten. Starter gjerne i det små :-)
Jeg søker deg som er dame, men alder spiller ingen rolle. Høres dette interessant ut, så send meg gjerne en melding, så kan vi chatte litt?
Hilsen meg