Hallo. Jeg har blitt alvorlig mobbet og jeg tror jeg har nå PTSD på grunn av det. Jeg kommer sikkert aldri til å ha et normal liv igjen. De som har gjort dette mot meg får ikke noe fengselstraff, og lærerene som ikke brydde seg får ikke noe konsekvenser.
Jeg må leve med dette for alltid. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ta min hevn men jeg vil ikke bli straffet for det. Alle sammen tror jeg kan bare fortsette som normalt, men jeg er i mitt siste løp før noe går galt.
Jeg ville bare ha et bra liv, men det kan jeg ikke noe mer. Mitt liv er ødelagt på grunn av disse jævlene som har skadet meg mentalt i disse 3 årene. Og lærerene ga faen
Som en som har levd hele livet med mobbing, selv i voksen alder, så er jeg helt enig med Frikar, den beste hevnen er å vise at du ikke lar deg knekke av mobberne dine. Vis at du kan bygge deg opp, få en utdanning du vil ha, få en jobb du vil ha og lev livet ditt som du vil.
Det er en tung vei å gå, men å gi de annen form for konsekvenser vil bare snu tilbake på deg, og du ender opp med å få den enda verre igjen. Jeg og må leve med mine opplevelser resten av livet mitt, men jeg kan selv bestemme om jeg vil la det styre livet mitt, eller om jeg vil leve for meg selv og gjøre de tingene jeg har lyst til.
Jeg er og enig i at du bør søke hjelp. Det finnes god behandling, og bare det å ha noen å prate med hjelper masse. Alle kommuner i Norge skal ha et lavterskel tilbud hvor man kan komme å snakke om ting som plager en, og hvor man kan få hjelp til å søke videre hjelp om det er nødvendig. Ellers så kan du gå til fastlegen din og be den henvise deg til BUP om du er under 18, eller til DPS om du er over 18 år.
Æ har PTSD sjøl æ å, vart mobba 10 år på rad 24/7, så æ leve me d, å æ blir sint å får my angst når æ sjer om noen blir mobba eller æ blir minna oå om d