Jeg elsket henne, og hun ødela meg offentlig. Jeg vet ikke hvordan jeg skal leve videre

Jeg må få dette ut. Denne historien varte i flere måneder og forvandlet meg fra en normal fyr til et vrak. Nå prøver jeg å sette meg selv sammen bit for bit, men det gjør fortsatt veldig vondt.

Bakgrunn:
Jeg bodde og jobbet på et ikke så veldig hyggelig sted. I skiftet mitt var det en jente – la oss kalle henne N. Først la jeg bare merke til henne, men jeg ble veldig raskt ordentlig forelsket. Hun var søt, vakker, kreativ, snill, interessant, og jeg mistet hodet fullstendig. Jeg begynte til og med å lære morsmålet hennes (ikke engelsk) bare for å ha en sjanse til å snakke ordentlig med henne, for å forstå henne.

En gang i februar gjorde jeg en feil – jeg tilsto følelsene mine for tidlig og for emosjonelt, jeg sa noe sånt som “kanskje jeg liker deg”. Jeg var veldig nervøs. Fra det øyeblikket gikk alt nedover.

Hva jeg gjorde galt:
Jeg ble muligens påtrengende. Det er et faktum. Jeg prøvde å prate, skrev lapper, ba om vennskap, ville legge henne til på sosiale medier. Jeg ville ikke skremme henne eller såre henne, jeg holdt bare på å bli gal av kjærlighet og ensomhet, og jeg visste ikke hvordan jeg skulle håndtere disse følelsene. En gang sa hun direkte til meg “hold avstand”, men det var en vag setning, og jeg forsto den ikke helt. Jeg spurte henne: “Kan jeg i det minste hilse på deg? Kan vi prate bittelitt?”. Hun ga ingen klare svar, hun sa ting som “ikke nå” eller “du må føle det selv”. Jeg var en idiot som ikke gikk med en gang, det innrømmer jeg. Jeg håpet at jeg kunne ordne opp.

Hva hun gjorde (det verste):
I stedet for å avvise meg direkte og strengt én gang til, eller gå til ledelsen, gikk hun til de andre. Hun fortalte alle at jeg var påtrengende, og mobbingen begynte.
Mobbingen:

• Hun nektet demonstrativt å spille lagspill med meg (vi hadde pingpong og andre ting), og sa foran alle: “Bare ikke med deg”, “Finn noen andre”. Det var offentlig stempling som utstøtt.

• Hun ville ikke en gang være motstanderen min. Bare det at jeg var i nærheten så ut til å vekke demonstrativ avsky hos henne.

• Hun spurte flere ganger: “Når drar du egentlig?”.

• Og senere sa hun rett til meg: “Jeg er glad for at du drar.”

Jeg levde i et helvete. Jeg erkjenner min skyld i at jeg var påtrengende, men fortjente jeg en slik offentlig ødeleggelse? Fortjente jeg ikke i det minste én direkte, ærlig samtale, ansikt til ansikt?

Slutten:
Jeg dro fra det stedet i slutten av måneden. Før avreise prøvde jeg å ta farvel på en ordentlig måte, jeg ville klemme henne, ta en selfie som et minne. Hun fortalte meg bevisst ikke hvilken dag som var hennes siste arbeidsdag. Jeg ventet på henne i flere timer bare for å si farvel, men hun gikk med vennene sine uten å komme bort til meg.

Jeg dro med en følelse av å være fullstendig verdiløs. Prøvde å legge henne til på sosiale medier – hun avslo forespørselen (selv om hun la til andre folk, til og med noen som var ubehagelige for henne). Jeg skrev en siste melding til henne hvor jeg ba om unnskyldning for alt og ba henne blokkere meg overalt. Hun leste den ikke en gang.

Nå:
Det har gått over tre måneder. Jeg er i en annen del av landet, men jeg klarer fortsatt ikke å glemme henne. Jeg vet at dette var en kjærlighetsavhengighet. Jeg vet antakelig at jeg ikke elsket en ekte person, men et bilde. Jeg vet at hun mest sannsynlig ikke engang tenker på meg. Men det gjør fortsatt vondt.
Det gjør vondt at jeg for henne er ingenting, et tomrom, en dårlig person.
Det gjør vondt at jeg aldri fikk en sjanse til normal, menneskelig kontakt.
Det gjør vondt at jeg sannsynligvis for alltid forblir en idiot i hennes øyne, mens hun forblir i hjertet mitt for alltid.
Jeg prøver å gå videre, jeg lærer språket for meg selv nå. Men noen ganger savner jeg henne så intenst at jeg har lyst til å hyle.
PÅ DEN ENE SIDEN er det trist at jeg aldri kommer til å se henne igjen, men på DEN ANDRE SIDEN er jeg glad for at dette mennesket aldri mer kan behandle meg dårlig.