Mobbing barneskolen og ungdomsskolen

Vel, jeg likte skolen fra 1 til sånn 4 klasse eller 5 klasse. Også etter det var det en jeg gikk på skole med som mobbet meg sprdde rykter om meg ogsånt og når jeg fikk telefon så tok hun og skrev masse slemme og stygge meldinger til meg og det samme når jeg fikk Snapchat. Jeg husket ikke alt hva hun skrev men husker mye.

Hun skrev alle hater deg og du er slem og stygg og du fortjener og dø og du har null venner. Ingen liker deg. Ta og drep deg selv. Du er null verdt.

Hun skrev alt dette til meg hver dag. Hun fikk meg til å hate meg selv når hun ikke skrev det til meg så hun det til meg. Hun gjorde det hver eneste dag.

Jeg hatet meg selv pga hvordan hun har vært mot meg og hater meg selv ofte nå også pga henne.

Jeg håpet hun ikke skulle begynne på samme ungdomsskole som meg. Men det gjorde hun og vi gikk i samme klasse og det gjorde det bare verre og verre.

Jeg spiste ikke og var bare alene hver pause og gråt på vei hjem og vær jwlig natt også.

Jeg skrev til hun på tik tok at jeg er glad for at hun var sånn hun var mot meg ogsånt og det har gjort meg sterkere ogsånt.

Også sendte hun det til foreldrene mine og dem likte ikke hva jeg skrev til hun.

Skrev noe annent også som ikke var så snilt til henne men gjorde det pga at hun fortjente det.

Foreldrene mine tror jeg er ferdig med henne.

Men kommer aldri til å glemme alt hun har gjort ogsånt.

Jeg kommer aldri til å bli helt den samme som jeg var før dette skjedde noen gang. Hvertfall ikke før jeg vet hun er dø.

Hun har gjort livet mitt til et rent helvete.