Jeg er en jente på 14 år og jeg blir mobbet på skolen. Jeg har ingen venner og lurer på om noen vil bli venn? Helst nær Bærum område ❤️ vi kan snakkes på discord eller Snapchat 💕sterk tekst
Huff, det var kjipt å lese. Håper du finner noen å prate med her inne, men om ikke så ikke fortvil, det er ikke så veldig mange brukere på denne siden, så det tar ofte litt tid før noe dukker opp. <3
Stå på, heier på deg!
Hei, jente 16 i Oslo, snap?❤️
Hei jeg har blitt mobbet selv så kjenner meg igjen i det du sier. Men kan gjerne bli en venn 😉 hvis du vil
Ikke greit å høre at du ble mobbet. Husk at det er ikke noe deg som er feil med❤️ Det er de som er mobbere som er noe galt med. Veldig fin at du deler her! Høres ut som du er en god jente og er modige. Ikke la de dumme trekker deg ned! Det fortjener du ikke! Stå opp for deg selv!
Som jeg erfarer med at de som har ikke bra med seg selv, velger å mobbe andre for å føle seg selv god nok. Så det har ingenting med deg å gjøre❤️
Ta opp med med lærer eller noe på skole. En voksen. De har plikt å hjelpe deg. For sånt skal du ikke ha det der på skolen. Og finn deg ny folk som gir deg glede. Du er RÅ, stå på!❤️ Heier på deg!
Ble mobbet selv på skole, så husker hvordan det er. Ikke noe lett.
Mvh jente 20 år <3