Jeg har ingen venner å er mye ensom jeg er mye aktiv på sosiale media å trenger å ha noen trygge rundt meg blir mye mobbet av alle å har det ikke bra
Jeg bor i Bergen er 31 år
Det hørtes ikke hyggelig ut, mobbing i en alder av 31, det må da være mulig å få en slutt på… jeg har bodd i bergen:) hva gjør du i bergen? jeg har flyttet mye rundt, og da ble jeg ofte med i klubber som drev med ting jeg liker for å få litt nye inpulser og bekjentskaper. har du tenkt på det som en mulighet?
Ja det er veldig vanskelig jeg blir mobbet fra jeg står opp til jeg legger meg jeg bor i Bergen
Hei, bor også på vestlandet. Er en del yngre på 19 år, men hvis du trenger noen å snakke med så kan jeg hjelpe.
Har heller ingen venner irl. Mistet mine opp igjennom. Var egentlig bare en leke for de. Siste gikk etter han filmet meg naken mens jeg var full, han valgt å vise alle neste dag. Var en rar dag på skolen men jaja gjort er gjort.
Jeg liker blomster og planter, er glad i håndarbeid og sjøen. Ikke veldig “maskulin” og dytter litt rundt på grensene der. Ikke så mye å tape når alle tenker du er en ordentlig taper allerede hehe.
Trenger du noen a snakke med så bare gi en lyd.
Unnskyld om jeg skriver dårlig
Håper det går seg til for deg🙂 Bor dessverre på østlandet så kontakt oss i mellom blir kanskje litt vansklig.