Psykologbehandling

Hei.

Begynte å gå til behandling hos psykolog igjen. Gått i noen måneder, et halvt års tid nå, og jeg synes dette kartleggingsgreiene tar så sykt lang tid…

Jeg begynte å gå til psykolog for traumebehandling, men det har vi kun hatt 2 ganger i løpet av tiden jeg har vært der. Dette pga mine konsentrasjonsvansker…

Så vi holder for det meste på med kartlegging. For å finne ut hvilke andre ting, som kan komme i veien for traumebehandlingen.

Skal prøve å forklare det litt enklere.. Jeg kom dit i fjor. Sa ifra første, eller andre timen om at jeg har Konsentrasjonsvansker, tankekjør, angst, osv… Så skulle jeg fylle ut 3 skjemaer… Han mente også at jeg kanskje kunne ha bipolare. Forsøkte å sette meg inn i denne diagnosen, men klarer ikke kjenne meg igjen her… spurte rundt til de som kjenner meg best, og som tør å være uenig, men de kunne ikke forstå dette heller…

Trodde psykologen la dette vekk, etter å etter ett par måneder si “Neeei, kanskje du ikke har det likevel…”.. Så går det ett par måneder uten et ord om det. Og vipps er det igjen på med dette bipolare greiene..

Jeg har gått til psykolog før, men aldri opplevd lignende… Hvor lenge varer en enkelt kartlegging egentlig? Nå har jeg bare blitt diagnostisert med ptsd, angst og depresjon før, men det gikk veldig raskt… hvorfor tar dette så lang tid? Jeg er bare utrolig utålmodig på å gå videre, samt er jeg fryktelig lei av å føle at vi bare blir stående i denne kartleggingen… Psykologbehandling