Periode med livsleihet og er jeg bifil?

Hei

Har hatt en periode de siste ukene hvor jeg er veldig lei av ALT( mennesker, skolen( elsket skolen før) fritidsaktiviteter) er liksom tomt og stresser VELDIG mye, noen som vet noe om dette eller har opplevd lignende? Det er helt forferdelig! I tillegg sliter jeg med å finne ut om jeg bare har VELDIG mye å tenke på eller om jeg er bifil, har hatt en eller annen følelse som liksom sier det( er også forelsket i bestevenninnen min tror jeg, men har kjæreste som er gutt) noen som har noen tips?