Jeg er kjempeusikker på om det jeg har er angst eller panikkanfall, eller om jeg bare må skjerpe meg.
Det begynner med at jeg blir stresset/redd noe/ hva som helst som trigger noe og så blir jeg svett, alt spinner rundt meg, det gjør vondt å puste, jeg blir varm så iskald, kroppen min bare fryser til og jeg føler meg helt hjelpeløs.
Jeg er veldig ekstrovert (jeg kan bare gå opp til noen og spørre om litt ting også bli godt kjent med ukjent person) eller ekstremt introvert til det at jeg ikke tørr å gå på butikken alene fordi ingen er med meg som jeg er trygg på.
Jeg tør ikke snakke med offentlige «hjelpemidler» som lege, helsesykepleier eller noen andre om dette fordi jeg har ingen tillit til de etter alle av de snakket med barnevernet bak ryggen min og straight up løy i papirer. (Veldig dumt, for jeg har dokumentert og har videobevis for løgnene..)
Med det sagt, så kan jeg heller ikke få noen form for hjelp pga zero trust. Jeg er kjemperedd for at mine foreldre skal blande seg med sånt for jeg stoler ikke på de med sånne ting som dette.
Jeg har hjulpet megselv og fikset sånne ting som dette helt siden jeg gikk i syvende klasse. (Jeg skal begynne på videregående til høsten). Jeg vet ikke hva som skjer, men jeg tør ikke snakke med andre om det som skjer. Har noen tips? Uansett hvor stor eller små, så tar jeg det til meg!