Hei! Jeg har de siste åra slitt veldig med dårlig selvbilde, det er mange grunner til det.
Jeg jobber veldig med meg selv og føler endelig at det har blitt bedre.
Er ofte redd for hva andre tenker om meg, spesielt kollegaer som jeg ikke kjenner godt nok. Har ofte tankekjør pga det.
Er redd for å bli avvist.
Siste uka før sommerferien var jeg på jobb, jobber i barnehage. Jeg var alene med mange barn på morgenen, pga en av kollegaene mine hadde forsovet seg. Jeg var veldig stressa men klarte å holde meg rolig når denne kollegaen kom på jobb.
I ettertid og de neste dagene blei jeg utrolig stressa over om jeg hadde virket irritert når hun kom på jobb og vist dette. (Når jeg er stressa så husker jeg ikke alltid hva jeg sier/gjør) Jeg sendte derfor henne en melding om hun hadde følt at jeg var stressa/irritert. Det hadde hun ikke overhodet heldigvis. Jeg var fremdeles veldig stressa forde. Samme dagen syns jeg at jeg kunne huske at jeg prøvde å forklare henne noe, men at hun ikke skjønte helt hva jeg mente. Fikk følelsen av at hun skjønte det til slutt. Husker jeg tenkte orker ikke enda en misforståelse nå siden jeg stressa så med det andre som skjedde. Husker ikke alltid hva jeg gjør/sier når jeg er stressa. Nå har jeg blitt HELT opphengt i dette . Kommer meg overhodet ikke ut av det her, og jeg stresser fælt over at jeg sa/gjorde noe til hun jeg ikke skulle. Overtenker dette fullstendig og tror ikke jeg klarer å nyte sommerferien før jeg finner svar på dette. Dette høres helt merkelig ut men er en slags angstfølelse over det. Klarer ikke slappe av. Hva skal jeg gjøre?