Hei er jente/kvinne på 39 år her - opplevd oppturer men , å en del nedturer .
Oppveksten besto av sykdom å mye inn og ut av sykehus ( epilepsi - er opperert å går på medisiner som gjør at jeg holder det hele i sjakk ) .
Mot alle odds i min situasjon fikk jeg meg en vennekrets ( fra vgs-stadiet ) takket være ei venninne fra grunnskolen som ville tipse sine venninner om meg der hu startet .
Men , arbeidslivet er ikke enkelt grunnet at jeg var mye syk som liten , så gjorde det at jeg jeg ikke hadde kapasitet til å ta no eksamen , å jeg måtte starte på en vernet bedrift ( å der var det mye rart ass ) å jeg var for frisk til å være der for lenge , så jeg ble overført til en mer ordinær kafe men , med en daglig leder ( som jeg trudde var min venn ) vennet seg mot meg å brukte alt det væste hu var klar over MOT meg så ville jeg ut derfra å det fort - dette skulle ta 5 år å 10 mnd føre kafeen ble lagt ned å jeg kom meg UT derfra!!
Så etter noen mnd hadde min pappa ordna et nytt sted nemligg en EXTRA-butikk å det var som å gå fra helvete til himmelen , gråt ble til latter og mye positivt skjedde da iløpet av 4,5 år - men de siste 6 mnd ( dette var i 2017 ) skjedde det såpass mye negativt at jeg på slutten av det året mistet den jobben ( på en uretferdig måte av den daværende ganske bitchy sjef ) .
Å der lærte jeg at ikke ALLE faktisk liker meg til min store overraskelse for jeg trudde nemlig jeg var en ganske så likanes person når folk først blir kjent med meg.
Alt i alt så ble jeg ganske psykisk sliten av å stadig føle meg verdiløs å ha vært i fler misslykede jobber en bra så helt siden nov. 2017 har jeg valgt å være arbeidsledig nettopp fordi jeg føler jeg får puste mer og være min egen lille sjef.
Å i 2021 møtte jeg han som skal bli mannen min fom juni 2026 , i sommer ble vi samboere å alt ser rosenrød ut å han støtter meg tom i avgjølsen min enn så lenge ved å IKKE VILLE JOBBE.
Men , ikke alle gjør det - tilbake til min vennekrets de jeg trudde likte å respekterte meg , helt sia 16-års alder hadde jeg 2 lojale venninner jeg trudde jeg kunne dele alt med (har kommet fler inn med tiden ).
Men , hu ene her mellom de 2 jobber da med dem som er utenfor å sliter med å få jobb i offentligheten å forstår seg nok ikke helt på meg å i Okt sa hu noe til meg som jeg sliter med å tilgi for hu ga seg aldri heller.
Hu prøver nemlig å påvirke meg til å komme i jobb igjen - det siste hu sa som fikk det til å koke over : DU ER FOR UNG TIL Å VÆRE PENSJONIST!!! Hvem i H**** er hu til å bestemme det!!!
(SINT) kjenner at det koker her å etter det har jeg ikke klart å ha en sivilisert samtale med henne - prata med denne andre venninne med dette - siden vi 3 satt sammen på restaurant der Den andre venninna mi hang seg på ( Å HU HAR JEG VALGT SOM MED-FORLOVER ) i mitt fremtidige bryllup - så sa jeg var mega skuffa av henne som ikke støttet meg nå å at hu henger i en sil-tynn tråd nå for å fortsatt kunne være min fremtidig forlover da.
Men , hu andre som angrep meg så sinnsykt med de ordene- ALTSÅ JEG HAR IKKE ORD , så hu sist om lørdagen å jeg svarte hu kort på ting , hu ville se min leilighet ( som jeg flyttet inn i i januar ) , men jeg tenkte bare NEEEEEEIIII ) , men jeg var jo inærheten av mamma å hu vet jo ingenting om denne indre kampen jeg igjenomgår.
AQltså er nok fler i min fam å vennekrets som sku ønske jeg ville jobbe igjen , deribland min søster , men hu VEIT at jeg slår meg på defansiven om hu nevner det så hu har lært å HOLDE KJEFT om det temaet for at vi ska kunne ha det koselig , å hu er en lærer , akkurat det samme som hu andre ( som lizm ska være en venninne av meg da ) som er lærer for dem med lærevansker.
Jeg er så drittlei sånne mennesker som spruter ut gift her dere å gjør at jeg blir usikker på meg selv , istede for at jeg vil være trygg på meg selv å glad i meg selv for den jeg ønsker å være den dag idag.
Men , bør slutte å skrive her føre det blir helt usakelig her - er bare så frustrert over enkelte mennesker - har lyst å kvitte meg med henne å vet ikke om jeg noen sinne vil KLARE å tilgi denne såkalte “venninnen” for dette - men hu kjenner til hele min fam ,kjæreste å delvis vennekrets siden de har å mye med henne å gjøre - så er mye som står på spill ved å vrake henne helt å …