Har slitt med selvmordstanker i hvertfall 7 år nå og kjenner jeg er tilbake på bunnen.
Klarte å komme meg ut av det verste et par ganger gjennom musikk og en god venn. Men føler nå jeg ikke klarer å komme meg tilbake til den jeg var før.
Har lyst å skaffe hjelp men tør ikke, da jeg snakket om å ha vært deprimert med legen for noen år siden fikk jeg bare beskjed om å trene mer og spise bedre. Dette er også det jeg får høre hjemme også. Har ikke fortalt noen hvor nerme jeg har vært å endt alt 1 gang tidligere. Så tviler på at noen vet hvor nerme rock bottom jeg er.
Har lyst å bare ende alt. Det eneste jeg eier er en moped og det lille jeg har spart opp gjennom jobb. De få vennene og familie jeg har kommer nok til å bli triste men det går da over etter litt.
Hei ninny.
Det du føler på og skriver om her er vanskelige greier. Skulle ønske at jeg hadde hatt noen utrolig smarte løsninger og gode råd å komme med men jeg har ingen.
Du skriver at legen din ikke akkurat tar deg på alvor og det er noe som virkelig kan knekke et menneske, jeg har selv mange (alt for menge) plager både psykisk og fysisk men egen min virker helt apatisk. Det du evt kan gjøre er å spørre på legekontoret/legesenteret om du kan få snakke med en annen lege. Mange legekontorer har en turnus-kandidat og hen tar ofte i mot pasienter utenfor noe fastlege-liste.
En annen ting er at de aller fleste kommuner har et lavterskel tilbud som du selv kan kontakte for å få snakket ut om ting. De som jobber der er ofte veldig hjelpsomme og flinke.
Håper du får hjelp som hjelper.
Hilsen meg.