Orker ikke mer av det her

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger er 34 år gammel mann.. har hatt rusproblemer i over lengre tid har nå vært rusfri i 3mnd fra injeksjoner…

Har en rettsak 6 august som kan ende med 4år.. har ingen venner kun min lillebror og mor jeg har kontakt med…

Går i rusbehandling samt leverer prøver vær fredag men er egentlig ikke det jeg ønsker..
Om jeg kunne valgt og gi livet mitt til noen som feks var dødssyk hadde jeg gjort det.

Har ikke følt glede siden jeg var 10-11 år å kjenner jeg er på kanten nå om den rettsaken går ille så er jeg ferdig.

Takk for meg.

Hei, hva om vi tenker litt tilbake. Hva skjedde i livet ditt som gjorde at du måtte flykte inn i rusen.
Uten at jeg vet så kan rusen være flykten fra tanker, følelser, et fristed for det som skjer inni deg… og det eneste stedet du har litt ro, en pause… en del jeg har snakket med sier det. Og at miljøet aksepterer deg for den du er… noe som samfunnet ikke har skjønt en dritt av…

Du skriver også at dette er ikke det du ønsker… og jeg antar ( igjen) at det er mye fokus i deg selv på hva du ikke ønsker.

Hvis du kunne beskrive et liv som du kunne trives i hvordan hadde det sett ut, økonomi, venner, jobb, rus, kjæreste, reiser, konserter, hvor du bor, hus, bil, hobbyer

Hvordan ser det ut…

Jeg stiller disse spørsmålene for jeg har mistet datteren min, jeg har også kjent ganske så sterkt på “hvorfor gidde” hvorfor når hver eneste dag er en kamp… mot seg selv…

Hvis du virkelig ønsker en endring så kan det være et bra sted å starte…
Kjenn også på alle de unnskyldningene og forklaringene som hjernen kommer med på hvorfor det du da drømmer om ikke kan skje deg… ganske interessant…

Bruk 15 min på å skrive ned, eller snakk inn til en gpt som kan lage et bilde av fremtiden din til deg…

Og si ifra i chatten her når og hvordan det føltes hvis du ønsker litt videre hjelp her…

Men hvis jeg skal bruke litt tid så må du også gjøre litt

Avtale?

M :-)