Jeg er veldig dårlig og sliten. Jeg klarer ikke å skrive så mye. Jeg vil bare si at hjelpeapparatet er en stor del av grunnen til at jeg skal avslutte livet mitt en dag. Jeg tipper de ler av det.
Er helt enig, samme her, burde ikke vært sånn
Det er leit å lese. Noen av dem burde ikke jobbe med folk som trenger hjelp. Jeg har blitt nesten helt ødelagt. Jeg klarer nesten ikke noe lenger. Jeg ser fram til den dagen jeg kan avslutte livet mitt (får håpe det ikke er et liv etter døden). Livet er så forferdelig at jeg tror det er mindre vondt å f.eks sette fyr på meg selv enn å leve i dette marerittet. Jeg håper du får det bedre, og at du vil leve. Jeg ønsker deg lykke til videre. :)
Enig. Noen burde virkelig skaffe seg andre jobber, de er autoritære, arrogante og maktsyke mennesker som ikke har empati. Det blir en “dere mot oss” der pasienter ikke står på lik linje med behandlerne/pleierne. De tror de bare kan bestemme over oss, og gi oss behandling når vi ikke vil ha den, og UNNLATE å gi oss behandling når vi ber om den. Helt håpløst…
Den beskrivelsen passer godt til noen av de jeg har møtt også. Og “behandlingen” kan være skadelig. Det er helt ubegripelig at de kan oppføre seg så dårlig. Jeg tror ikke de hadde likt eller akseptert at noen behandlet dem, eller noen de er glad i, på samme måte. Jeg vet at noen i hjelpeapparatet tror at det som skjer i livet er forutbestemt.