Noen her som er ufør pga angst?

Hei.
Jeg lurer på om noen her er ufør helt eller delvis pga angst? Jeg frykter at det kan gå den veien, men håper at det i såfall bare blir delvis. Det jeg er mest redd for er at jeg hører man er ganske overlatt til seg selv som ufør. Tenker selv at angsten kan bli værre om man ikke er i jobb og ikke er i behandling? Jeg er nå i arbeidstrening via nav og klarer såvidt å jobbe 2 korte dager i uka. Har prøvd å trappe opp, men det går ikke ( I alle fall ikke foreløpig). Føler det er ganske nedtur å innse at jeg vil mer enn jeg klarer. Håper selvsagt at det vil bedre seg, men angsten er der jo hele tiden, spesielt i jobbsammenheng.

Hei. Jeg er ikke ufør pga angst, men har ei 60% sykemelding. Jeg personlig tror at det er bra og være i noe form for fysisk og psykisk aktivitet. Ikke minst å få det sosiale med å få treffe andre folk. Ja det er dager jer er helt utmattet og kjenner jeg ikke har noe serlig med futt igjenn, men for min del er det bedre en og bli hjemme 100% med angsten. For det som funker for meg behøver ikke å være rett for deg så klart 🙂 håper du finner hva som passer og blir rett for din hverdag 🙂