Nå gir jeg opp.
Jeg har levd i en ganske grei liv med venner familie og slekt men nå er livet mitt over. Nå har jeg prøvd i 3 år og finne lykken og prøver dating apper og sider men lykkes aldri.
mvh mann 28
Nå gir jeg opp.
Jeg har levd i en ganske grei liv med venner familie og slekt men nå er livet mitt over. Nå har jeg prøvd i 3 år og finne lykken og prøver dating apper og sider men lykkes aldri.
mvh mann 28
Er du der nå? Jeg ber deg til å ta en liten pause. Ikke skade deg.
Hvor er du nå? Hva har du spist i dag? Er det noen du kan ringe til, noen som du kjenner?
jeg skjønner akkurat hvordan du føler deg, og at du har prøvd alt, men ikke ta noen forhastede beslutninger!! har du noe du kan se frem til? og glede deg til? jeg vet det høres teit ut, men det er verdt å prøve
Jeg håper at du snakker med noen nå, eller skriver på chatten. Kan du komme og gi en liten pip her etter hvert?
@maaris Jeg er i boligen min i Bergen jeg har ikke så mange å ringe til og spessielt ikke med det som er mest problemet av alt så siste løsning er kvele tak eller noe sånn. mat veien idag har vært kive froksot lunch leverpostei og makaroni til middag
@Hsmdlk jeg skjønner tankegangen din og nei jeg har ikke noe i livet som jeg gleder meg til. Det er bare dritt og være singel og venneløs og ha en tante som er alvorligsyk som jeg nok ikke for sett eller besøkt etter som det er langt unna og jeg ikke går så veldig godt overrens med min bestemor
Kan du ringe til det hjelpenummeret? 116123 eller rett til 113?
Vær så snill, ring. <3
Opplever du at det er en fare for at du kommer til å skade deg selv eller ta livet ditt, skal du alltid ringe 113. Nødetaten vil hjelpe deg i en slik akutt situasjon og vil bistå deg slik at du får videre hjelp.
Du skal alltid ringe 113 ved akutt fare for selvmord. Ring heller en gang for mye enn en gang for lite.
Det finnes flere hjelpetelefoner, chat-tjenester og støttegrupper der du kan dele tanker og følelser helt anonymt, og få støtte, råd og veiledning.
Så glad for at du svarte meg! Utrolig trist å høre det med tanten din, det må være utrolig tøft å gå igjennom. Finnes det ikke måter å komme seg til henne på? Er det økonomisk eller kronglete vei? Nå vet jeg ingenting om situasjonen. Men tenker det er verdt å prøve.
Jeg relaterer veldig til det du sier, spesielt det må å være singel. Har vært det hele livet mitt selv, og jeg skjønner at det føles ut som det skal vare evig og de tankene tenker jeg ofte, men det trenger absolutt ikke vare for evig?
Det er jo kanskje den ene tingen som faktisk går an å gjøre aktive tiltak for å prøve å løse.
<3
jeg har satt på serie begjynner og hjelpe litt
Så bra! Hvilken serie? Det pleier å hjelpe meg også! Noen ganger er det litt deilig å flykte fra sitt eget. Si ifra hvis du trenger noen serietips:)
Ja, serien høres jo ut veldig bra! Jeg legger meg nå, vi høres! @krisss97 Kanskje du kan skrive litt om serien du har sett på, kanskje i morgen?
jeg ser helt perfekt
Skriv pm til meg hvis du vil ha noen å skrive med
Hva handler det om?
@maaris den hadler om en skuespiller og en komiker som er gift så får du se litt ut av livet dies fra teater og eier av bedrift det er med Thomas gjertsen bla anbefales
Takk for referat! Hvordan går det i dag?
Bedre uten om at jeg ønsker meg fuck friends med en jente så er alt bra
Jeg aner ikke hvordan sånn fungerer, men lykke til med det! 👍
Jeg er glad at du har det bedre i dag.
Jeg vil anbefale deg å snakke med livskrisehjelpen.
@maaris jeg er å veldig glad for at jeg kan ha det bra igjen