Jeg skulle ha vært død nå

Heads up, silly boi vent

Hei, vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Har prøvd å ta livet av meg flere ganger, snart proff 😎. I vertfall proff på å feile. Tror ikke det går en dag uten at jeg ønsker jeg klarte det første gangen. Føler fortsatt tauet stramme rundt halsen, hjertes slag som trommer i hodet.

Kanskje jeg har det bedre nå? Hører ikke lenger stemmer i hodet mitt, har gått litt opp i vekt til og med 61kg “proud boi”. For å være ærlig vet ikke jeg hva jeg babler om. Har 1001 tanker i hodet.

Sliter med angst hver dag, har panikk anfall flere ganger i uken og gjerne et par im dagen når jeg først har. Føles som om jeg holder på å dø.

Har prøvd å bare gjøre ting jeg liker, bruke klær jeg liker og alt egentlig. Trør ikke foreldrene mine liker det, men de har ødelagt alt allerede, får ikke er ord på hva jeg gjør. Noen ganger synes jeg ser søt ut i speilet andre ganger er jeg være en gremlin. Kan ikke si at jeg er den mest “maskuline” gutten, foretrekker å være litt fem. Er forsåvidt greit nokk. Har ingen venner uansett, har noen online. Siste vennen min irl delte nakenbilder av meg han tok på smug. Spennende dag på skolen det. Jaja gjort er gjort.

Noe som liker planter og blomster? (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)

Har enda ikke kommet til poenget, silly mwe awawaw

Prøvde å ta livet av meg selv i dag… På en måte, spørs hvordan en ser på det :p

Teller å prøve å overtale meg selv til å kutte pulsen som selvmordsforsøk? Endte bare opp med noen små kutt da, en gang lagde jeg et smilefjes, den var litt søt, kulepenn hadde vært bedre. Awawawawwa kanskje jeg bare skal tegne kutt! Smartsssssssss.

Online vennene mine er litt lei meg tror jeg, flere mener at jeg skulle ha vært innlagt men jeg vil ikke inn på grippy sock jail! Tror ærlig at jobben er eneste grunnen jeg lever, hadde jeg ikke vært opptatt i uken så hadde det gått rett vest veldig fort.

Noen sier medisiner hjelper og andre sier at de ikke gjør det, for mange bi virkninger tror jeg.

I det siste føler jeg at jeg ikke klarer noe, klarer knapt å barbere kroppen en gang i uken, har ikke tegnet på ukesvis, har heller ikke gjort noe håndverk. Har klart å vanne blomstene i det minste. Lurte på om jeg skulle plante slyngsøtvier, synes de er fine.

Jeg vet ikke, snart er klokken 1, skal være våken 5. Får ikke så mye mer lyst å leve av det. Håper jeg ikke er her lenger når nyttårsaften er her. Gjør vondt når folk sender videoer av å være på fest. Fortjener det sikkert, jeg skulle aldri eksistert jeg ville ikke merbjeghsteelivet ahhhhhhhhhhg sillyawaw.

Føler folk at de er ekte? Føler ofte sett at jeg er i 3th person og at verden er falsk. Kansje jeg er i koma eller kanskje dette bare er et mareritt? Kanskje jeg våkner hvis jeg dør ksndjejeg ikke trenger på lide lengre.

Jeg kunne ønske jeg var en blomst. Hadde folk likt meg da? Hadde jeg vært god nok?

Så mye ting jeg snakket om, burde sikkert legge til “ikke les” i toppen siden jeg bare kaster bort folk som tid som alltid.

Innser at jeg har skrevet i 40 min.

Hei, Jeg leste alt du skrev, og selv om jeg er litt eldre 22, så ser jeg at du er en smart gutt som bare har altfor mye smerte i seg. Du tuller om å være “proff” på selvmordsforsøk, men jeg vet at det egentlig gjør vondt. Du har angst, panikk, dissosiasjon… ingen burde gå gjennom det alene. Og det som skjedde med bildene dine var et svik, ikke din feil. Og jeg håper du virkelig får hjelp😔

HUGGIES ʕ⁠っ⁠•⁠ᴥ⁠•⁠ʔ⁠っ

Huggies tilbake 😂 bare pass på deg selv ok? Du fortjener bedre enn dritet du har vært gjennom