Mistet styrken og selvtilliten min helt fullstendig

Noen KAN det, hvis du gir dem de nødvendige fullmaktene.

De må tilintetgjøre seg sjøl

Hvorfor ikke hjelpe dem med det, så kan du få litt oppreisning i samme slengen?

Aner ikke hvordan

Hvis det er stabile personlighetstrekk hos dem det gjelder, vil de antakelig respondere på motstand uten å tenke seg om - også i situasjoner der konsekvensene slår tilbake på dem selv. Da gjelder det å skape så mange slike situasjoner som mulig, f.eks. ved å utfordre dem på arenaer der de ikke har kontroll og/eller jurisdiksjon.

Du må selvfølgelig være villig til å gjøre det som trengs selv, f.eks. skrive de nødvendige fullmakter til evt. samarbeidspartnere i et slikt scenario.

hei jeg vet akuratt hvordan du har det, jeg jobbet på en arbeids plass der sjefen nedsnakka meg og ble kalt ubrukelig dritt i 15år og så fort man fikk fingra på kanten så ble man sparket nedi hulle igjen og trampett på så man kom på bunnen igjen, jeg kom meg bort derfra etter 15år ja noen ting har blitt likere, men noen jeg kjenner sa til meg for en liten stund siden( du er blitt så kald og ufølsom) men jeg har slutta å bry meg om andre og meg selv, de mener jeg sliter med Posttraumatisk stresslidelse for hva som har skjedd når jeg var ung + det som skjedde på jobben, og jeg nedsnakker meg selv heletiden og har ikke troa på meg selv. så de mener jeg trenger hjelp men jeg gidder ikke for da må jeg snakke med folk og jeg hater folk og jeg hater meg selv også. og det er ok.
jeg er ok (ikke bak masken) men om du er intrisert så ta kontakt med legen din og få henvisning til phykolog. men jeg kan ikke ambefale noe som helst for har ikke vært hos det selv men jeg vil heller ikke ha hjelp for jeg stoler ikke på noen og liker ikke folk :) lykke til videre

Hei.

Trist å lese om hvor streng du er mot deg selv. Jeg skjønner godt det at du ikke stoler på andre folk, men at du skal hate deg selv når du har hatt det så vondt og så greid å komme deg ut av det, er veldig leit.